Gå til innhold

Hva var de første ordene som kom ut av munnen til din kjæreste da du fant ut at du var gravid?

Anbefalte innlegg

Pappan til mine barn var/er bare søt.....

Nr1. kom som en overraskelse,vi var veldig unge og hadde vel i utgangspunktet kun lyst på "hverandre" og ikke en baby....men like fullt var ble han glad og kastet meg rundt og ropte "jeg skal bli pappa" HØYT ....

Nr.2 var planlagt og jeg ble fort gravid og denne gangen ropte han HØYT ut vindu så ALLE hørte det ...."Jeg skal bli pappa IGJEN" og svingte meg rundt i lykkerus :)

Nr.3 nå 22 år etter den første og 5år siden minsta døde - fikk han tårer i øynene - klappet meg forsiktig på magen og sa: jeg elsker deg kone mor - detta klarer vi ......

Så jeg er gift med min drømme mann og har drømme pappaen til mine barn ....heldige heldige meg.

Fortsetter under...

Jeg ringte han på jobb og spurte han om han kunne komme hjem en tur. I det han kom inn døra kika han skeptisk på meg og lurte på hva som var galt. Jeg bare smilte og viste han testen. Han gliste fra øre til øre og gav meg en bjørneklem :)

Prata i 2 min før han dro igjenn.

Skal sies at han jobber i nabobygget og det ikke tar han 2 min engang å gå på jobb.

Det klaffet etter 8 mnd prøving.

Annonse

Jeg tok testen mens han var på jobb,

så han fikk se den da han kom hjem.

Tittet på testen, så så han på meg og tittet på

testen igjen før han spurte;

'Er den brukt?'

Hva er oddsa for at jeg sitter oppe og venter på at han skal komme

hjem fra kveldsvakt for å vise ham en ubrukt graviditetstest, tro..? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...