Gå til innhold

Hva var de første ordene som kom ut av munnen til din kjæreste da du fant ut at du var gravid?

Anbefalte innlegg

Her begynte kjæresten å gråte, men det endte i abort, etter anbefaling av leger (Barnet hadde hjerteproblemer og kom ikke til å overleve.. )

Og nå er det over mellom oss....

Hvordan reagerte din Kjæreste/samboer/mann? :)

Fortsetter under...

Jeg ringte han på jobb, og han var tilfeldigvis alene på kontoret:

" Er det sant?? Nå begynner jeg å grine"

Vi har hatt et vellykket IVF forsøk, og ENDELIG var det vår tur:))

han smilte og klemte meg lenge:) vi var på ferie i egypt.

har 3uker og 3 dager til termin og vi gleder oss som bare det.

trist å høre hva som skjedde med dere. håper alt går bra for deg neste gang:)

"Ja, det var jo en bombe! Her er det jo bare en løsning"........ Barnet var mildt sagt ikke planlagt.....

Men jeg har barnet i dag, selv om faren ikke syns noe om det :)

Gjest Juliea+gullet07.03.11

"Jeg visse det, eller lyver du?" Så 5 sekunders stillhet "dette er kun for å plage meg er det ikke?" 2 sekunder til "Abort er ikke noe problem da blir med jeg" så etter ejg sa jeg beholder sa han "Ja da er det ikke noe annet for meg å gjøre enn å ta selvmord da siden du alikevel nå ødelegger mitt liv"

Flott respons... Han ble min x den dagen. Mini er 3 mnd og han elsker henne overalt.. selvmord du liksom!

Annonse

Nr 1 satt på første e.l etter 13år på pillen, han bare gliste å sa han elsket meg :o)

Nr 2...... du kødder!!! hvordan går det ann?? Då lo jeg, å spurte om jeg skulle forklare hvordan det gikk ann. For han hadde jo hoppa av kjempe tidlig i svingen... var hans ord.

Han sa. Så fint. kan vi sove videre nå?

Vi hadde da prøvd i 6 mnd og han viste vel at jeg var gravid siden jeg hadde sagt i 4-5 dager før ikm at jeg var sikker på at jeg var gravid den mnd siden jeg kjente det.

1. gangen var han den første til å se på på testen. Da ropte han inn i stua til meg: Ehhh... Helene? Er det 1 eller 2 streker som betyr gravid?? Og så begynte han å le en veldig nervøs latter hehehe=)

2. gangen fortalte jeg at det var 2 streker og da kom den samme nervøse latteren fra 1. gangen igjen :)

Må først nevne at jeg hadde mens som vanlig (vel, virket i hvert fall sånn) hele veien og ingen andre tegn heller, så jeg fant ikke ut at jeg var gravid før uke 20.

Ringte mannen etter jeg var kommet tilbake fra legen, og hans reaksjon var HÆÆÆÆÆÆÆÆ?

Vi var da forresten 32 og 37.

pappa 1 barn 1 : skal vi lage en til nå??? (jeg syns han var usmakelig da)

pappa 1 barn 2: dette var vi ikke enige om... (ble til på spiral) fikk jentungen flyttet fra far.

pappa 2 mitt barn 3: Du vet jeg er steril ?? (dna ble tatt og han var far)

pappa 2 mitt barn 4: ja ja... var vel ikke til å unngå.... (så fikk jeg en klem)

Annonse

Sendte først en mms av testen. Ringte han et minutt etter:

Han: Jeg så bildet, men forsto det ikke.

Jeg: Det var en graviditetstest.

Han: Åja....... Men, var den positiv eller negativ da? (som om jeg ville sendt bilde av en negativ graviditetstest. hihi)

Jeg: Den var positiv!

Han: Hæ er det sant?

Så bablet han en masse om at han skulle bli pappa og at det var supert og kjempefint og alt sånnt, men han var jo på jobb og sto midt oppi noe viktig, så dette passet jo egentlig dårlig. Å snakke, altså, så vi fikk snakke senere. (noe sånnt)

Så la vi på. :) Jublet mer da han kom hjem en times tid etter. Skulle nok egentlig ha ventet til da med å si noe. Etterpåklokskap er en fin ting. :)

Først var det: Hæ? Nei du tuller... så var det overtalelse om at jeg ikke skulle ta abort. 2 måneder etterpå ble han kastet ut og besøksforbud vurdert.... Planlagt? nei

Nå angrer han kjempe masse, men han får ikke komme nær meg og Mitt kommende barn :)

Vi hadde prøvd i litt over et halvt år å bli gravid! vi skulle i bryllup, så tok bare en test for å være sikker! siden det ble jo mest sannsynlig drikking..

gikk på do og tok testen, la den på benken på badet og la en klut over den. hadde jo blitt skuffet så mange ganger tidligere.

tok laaaang tid før jeg torte å se på den, men han snek seg inn før meg og så på testen. ga meg en stor god klem å fortalte hvor mye han elsket meg. mens jeg sto der som passelig sjokkert over at den var positiv.

etter det gikk han i dusjen, kunne høre at han sto å småjublet der inne. Når han kom ut, hadde han planlagt nesten hele livet til poden ;)

når er lillemann snart 4 måneder å midtpunktet i vårt liv <3

Vekte han etter å ha tatt testen vi hadde prøvd et halvår jeg trudde ikke jeg var gravid, men han begynte å mase 2 dager før ikm om at jeg var gravid så da jeg tok testen bare mumlet han ja jeg ser også streken, men når jeg kom hjem fra jobb hadde han kjøpt blomster og sa at det var det han viste

Jeg klipte ut det lille bildet som er på pakka av testen ( som viser at += postiv) og klistret det på den positive testen, fpr jeg visste han ville bli veldig forfjama. Haddeprøvd i noen måneder da jeg fant det ut, og han ble kjempeglad og hoppet opp og ned på gulvet (!) , morsomt ;)

nr 1: hæ?? hva skal vi gjøre nå da????

nr 2: jeg sa det, du ble så jævli gravid den kvelden du.. hva skal vi gjøre nå da?

nr 3: jeg skjønnte det, jaja, du blir jo gravid bare jeg ser på deg :) hva skal vi gjøre nå da?

hehe.. ingen av våre 3 er planlagt kan en si, og ja, jeg er nok veldig fruktbar siden jeg har gått på prev med to av dem men slurvet med pillen en helg vi var bortreist, med den andre så er jeg sikker på at jeg ikke har slurvet! :) Vi gleder oss masse til baby igjen da, og vi er veldig glade for de 2 vi har fra før av :)

Med nr 1 etter 4 mnds frustrerende prøving (for han, han trodde på at "en gang" var nok og var redd for at noe var galt med utstyret hans) :

"hekkan har eg smelt deg på tjukken" mens han gliste og hoppa opp og ned i senga....

Med nr 2 etter 5 mnds prøving: "endelig funka den (utstyret hans) igjen!"

Begge er planlagt og sterkt etterlengtet!!!

Nr 1: Trur ikke den er min. (vi var ikke ordentlig sammen)

Nr 2: Jaja, så koselig:-)

3. gang: Oj, det skal vel gå det og (men da hadde jeg ei som ikke var fyllt to og en på 8 måneder, men avgjørelsen endte i abort da jeg var 4 uker på vei. Han ville ikke at jeg skulle gjøre det, men jeg klarte ikke mere akkurat da.)

Nr 3: Så bra! Har du husket å kjøpe dopapir forresten? Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...