Gå til innhold

Noen som har prøvd de nye flaskene til meleda? (Meleda Calma) U/T

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tekst fra reklamen:

Meleda Calma gir barnet pustepauser og forhindrer at det svelger luft. Med Calma kan barnet lett veksle fra mors bryst til Calma. En størrelse passer hele ammeperioden.

Ser de har tilbud på den hos vitus apotek og lurte bare på om noen hadde prøvd den.

Sist brukte vi dr.browns og var egentlig veldig fornøyd med de bortsett fra alle delene :P denne virket enkel og grei.

HI

Ikke testet, men la merke til denne teksten på den engelske hjemmesiden:

"As soon as the baby pauses, the flow is stopped, this is also the way with breastfeeding."

He, he, da er det vist noe galt med meg altså, for da babyen begynte å bli nysgjerrig og slapp taket i brystet for å se hva som skjedde rundt seg så stoppet ikke akkurat melkestrømmen...

1555, nei det er nok ikke noe poeng i å skifte nå som han er 6 mnd :-) jeg har ikke født enda, har termin i august. Tenkte jeg skulle kjøpe et par flasker tilfelle jeg ikke får til ammingen denne gangen heller. Tror jeg går for disse :-)

hehe, det husker jeg også fra det lille jeg fikk ammet sist. Det Stoppet ikke akkurat opp å renne fra puppen selv om babyen tok seg en pause :-P

HI

Annonse

Jeg har en av disse flaskene. Den er ikke mye brukt. Merka ingen forskjell på babyen min når jeg brukte den eller den vanlige. Han sølte masse uansett. Kanskje sølte han faktisk mer med den enn med de vanlige, fordi basen er så stor i forhold til de vanlige tutene til Medela. Han grapset ihvertfall fælt med Avent sine flasker. Nå er han litt større, men bruker fortsatt bare Medela sine vanlige de gangene han må få flaske.

Det er nok verdt et forsøk, og du kan bruke flasken med de vanlige smokkene også. Men usikker på om jeg ville kjøpt mange av dem. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...