Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ganske sikker på det ihvertfall, da jeg begynte å blö litt på mandag, blödde mindre i går men da hadde jeg utrolig vondt og i dag blör jeg bitte litt, skal på ultralyd i morgen bare for å sjekke, men ganske sikker på at dette gikk dårlig :( er/var jo bare 5 uker. tok en test i dag og den er fremdeles svak, som for to dager siden...her er det nok ingen hcg som stiger :(

er dette som en mensen nå da? har jeg el om 2 uker, eller hvordan er dette ??? hmm... aldri opplevd dette för, det er jo selvfölgelig kjempe trist, men det var jo veldig tidlig da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det samme 2 ganger før jeg ble gravid med gutten vår. Det regnes som mens, og jeg var ihvertfall heldig og fikk mensn tilbare ca. 30 dager etter. Tipper du har el om et par uker igjen.

Jeg husker jeg synes det var kjempe trist, men nå har jeg gutten vår, og skjer det så tidlig en gang til, så går det mye greiere tror jeg.

Lykke til, og håper den sitter snart igjen:)

Skrevet

begynte å blø mandag jeg og....og blødde i går, stoppet i dag...har ikke hatt vondt da.....trist det her...jeg fikk ikke UL så er det noe du betaler ekstra for? så nå går jeg og er usikker på om jeg er gravid....om alt er bra osv osv

lykke til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...