Gå til innhold

Han vil at babyen skal hete Kim

Anbefalte innlegg

Jeg nekter. Det er så vanvittig harry!!!

Men han står på sitt og insisterer. Og så mener han at vi kan bruke Kim også ett eller annet navn som jeg liker som mellomnavn.

Det er så jævlig, og han har ikke noen kobling til navnet heller så jeg fatter det bare ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143308479-han-vil-at-babyen-skal-hete-kim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kim kan dere ikke bruke og ihvertfall ikke sammen med et mellomnavn. Det lyser kjeltring av det navnet lang vei og ganske mange mennesker kommer til å gjøre seg opp en mening om deres sønn på bakgrunn av navnet og det er ikke noe hyggelig å bli sett på som en skurk bare fordi man heter kim

Dere bør velge et navn dere liker begge to, dere er tross alt sammen om å være foreldre.

Har han ingen andre forslag? Og forresten, er det gutt eller jente?

Jeg er uansett enig med han at Kim trenger et mellomnavn, slik at kjønnet på barnet kommer fram. Tvekjønnede navn kan bli et problem hvis ikke...

Annonse

Greit at hun ikke liker navnet . Men synes du er ganske drøy i din fordomsbeskrivelse av Menn med navnet Kim og ikke mist "alle menneskene som kommer til å gjøre seg opp en mening. Hva i alle dager er det for noe tull....

Hvis du ikke ønsker navnet Kim så si at dere må finne et annet

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...