Gå til innhold

Barnehagebilde i morgen,trenger litt hjelp!!

Anbefalte innlegg

Hei! Datteren min på 2 skal bli fotografert imorgen,og jeg trenger tips til hvordan jeg skal ordne henne på håret! Hun har ganske kort krøllete hår som er blitt litt tjafsete etter en spontanklipp av bestemor.. (krøllene holder på å dette ut,og ser bare litt rart ut) og hun fikk seg en pannelugg,men er egentlig en sideskill-unge:) hvordan ville du gått fram ? Tenker kanskje musefletter (i form av hestehale eller flette?) eller er det ikke musefletter som gjelder i 2011? Hehe:p

Fortsetter under...

Seriøst? Bryr du deg om hvilken hårsveis som er "in" i 2011 på en 2-åring? Jeg har gått for normal sveis (den de har til daglig) og påkledning på alle barnehagebildene, slik at det er mine autentiske barn som blir gjenspeilet i bildene.

Annonse

Snuppa her på 2 år hadde fine musefletter når jeg leverte henne. Var ikke like strigla på håret da de tok bildet, hehe!

Vi fikk kjempe fine bilder da! De to eldste tok ute hugser jeg. På slutten av dagen, sol og litt vind. Var så naturlig og flotte bilder.

Jeg har alltid pleid å kle de litt ekstra pent til fotografering, men ikke akkurat overpyntet dem. Eldstemann gikk f.eks i fotball-trøye på det ene bilde. Gutta sin hårsveis får jeg jo ikke gjort så mye med, og jenta mi hadde ikke noe særlig hår før hun ble 4år. Men fra hun fikk litt lengde så satte jeg det bare opp i strikk, som til vanlig. Hun har en latterlig hverv i panna, stakkars, så håret så bare bustet ut om det var løst. Så da gjorde jeg bare kort prosess.

Ikke doll henne for mye opp. La henne være pen i tøyet, men la henne se naturlig ut, er mitt tips ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...