Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #1 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg går ut i permisjon om få uker, så det har forsåvidt ikke allverdens betydning for min del om jeg er delvis eller fullt sykemeldt. Men jeg jobbet nå noen dager i uken frem til jeg idag fikk beskjed av legen om at jeg heretter skulle ha 100% sykemelding. Årsak; eggehvitestoffer i urinen og endel svimle/uvel-anfall de siste ukene. (Ellers ingen av de "andre vanlige symptomene" som f.eks. høyt blodtrykk, ødemer, hodepine e.l.) Er det vanlig at man blir sykemeldt slik uten videre, over telefonen, uten at man selv ber om det engang? Har det sammenheng med at jeg har kommet såpass langt i svangerskapet? Eller er det standard prosedyre dersom et eller flere slike symptomer dukker opp samtidig? Syns det var rart at legen forteller meg AT jeg skal sykemeldes..får meg jo til å lure...!? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143308333-vanlig-%C3%A5-bli-sykemeldt-pga-symptomer-f%C3%B8r-disse-blir-sjekket-videre-ut/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå