Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 37 + 6 i dag. Neste fredag (16 juni) er jeg satt opp til KS. Jeg har termin 26 juni. Så da kommer snuppa ti dager før termin da. Kjenner at jeg gruer jeg til KS....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei!

lurer på om det er en spes grunn til ks?

hørtes deili ut å få ut lille gull litt før tiden :)

Skrevet

Hun ligger på tvers! Og har ligget sånn en stund og har visst ingen planer om å snu seg.

Skrevet

Så spennende å ha fått datoen! Tenk, snart har du snuppa i armene dine!!

Er det noe spesielt du gruer deg til med KS? Jeg endte med deg min første fødsel, og det var ikke noe å være redd for i det hele tatt. Gikk så fint, og hadde ingen problemer med det i ettertid heller.

Masse lykke til! :-)

Skrevet

Takk :-)

Med førstemann her ble det katastrofe KS. Og i tillegg glemte de kompress, saks og klemme inni magen etterpå - så de måtte åpne meg på nytt og ta det ut. Det ble infeksjon i såret også :-/ Så jeg lå tre uker på sykehus med intravenøst antibiotika. Så jeg har ingen god opplevelse med KS. Grunnen til at det ble KS da var at de startet fødselen 11 dager før pga han var stor - etter 18 timer og han ikke kom ned og ut så endte det sånn.

Men det er klart, det blir vel en bedre opplevelse når det er planlagt KS.

Skrevet

Hjelpes, det er en virkelig helt sinnsyk historie!! Tenk å glemme flere saker inni et operasjonssår!!! Stakkars deg!

Ja, de jeg kjenner som har tatt planlagt keisersnitt har alle hatt gode opplevelser. De kommer seg fort etterpå og slikt, og man har jo ingen garanti for at en "ordinær" vaginal fødsel blir ukomplisert heller, så det er ikke så lett det der.

Skrevet

Du har rett. Det går nok bra denne gangen når det er planlagt :-)

Skrevet

Huff, det hørtes ikke bra ut!

Jeg har tatt planlagt KS og skal ha et om en knapp måned. Mitt snitt var helt supert. Ved planlagt snitt har de så god tid at det bør være umulig å glemme noe inni såret!

Lykke til og kos deg med babyen:)

Skrevet

Takk og lykke til selv til dere andre også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...