Gå til innhold

Kan jeg mele noen til barnevenret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

"jaaa, du må melle han me en gang. Herregud as, noen menniskir skulle ikke hatt barn! Jeg mella noen til barnevernet fordi jeg så de kjøpte sukkertøy i går, OMG det var ikke helg engang!!!!!!.......!!!!!"

Sorry kan bare ikke dy meg denne gangen...

melle - MELDE

menniskir - MENNESKER

me- MED

mella - MELDET

Fasinerende!!

Hvorfor svare så seriøst jenter? dere skjønner at dette er en liten rampunge som ønsker å provosere litt. Akkurat som vi gjorde når vi var små og bølleringte, eller ringte suss telefonen og utga oss for å være eldre enn vi var osv!

Annonse

"jaaa, du må melle han me en gang. Herregud as, noen menniskir skulle ikke hatt barn! Jeg mella noen til barnevernet fordi jeg så de kjøpte sukkertøy i går, OMG det var ikke helg engang!!!!!!.......!!!!!"

Sorry kan bare ikke dy meg denne gangen...

melle - MELDE

menniskir - MENNESKER

me- MED

mella - MELDET

Fasinerende!

Hallo???? Skjønte du virkelig ikke ironien i innlegget mitt? Jeg kan innrømme at jeg ikke har den beste humoren, men ærlig talt! Du skjønner vel at hovedinnlegget antagelig er ett forumtroll, og jeg måtte bare svare med samme mynt.. Ikke som mange andre, og ta det alvorlig!!!! Men takk for at du informerte meg om at at man ikke skal skrive mella menniskir tilfelle jeg engang må gjøre det :P hahahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...