Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er veldig forskjellig når magen begynner å vises. Noen bærer barnet mer med ryggen og får da aldri noen kjempe mage.

Jeg er bare 12+4 nå men venter min 3. og ser ut som jeg er 5 mnd på vei. Måtte si det til folk allerede rundt uke 8 for da viste det så godt.

Er slank ellers så har bare den gravid magen!

Men ta det med ro, magen kommer nok og det er lenge nok å "dra på den" ;)

jeg er gravid med nr 2 og fikk antydning til mage (les fleskemage) allerede i uke 7. spesielt på eddermiddagen og kvelden.

Nå er jeg 13,5 uke og det synes godt at jeg er gravid. Har sett på bilder fra forrige svangerskap og ser at jeg har lik mage nå som når jeg var 16-17 uker sist.

Jeg er i utgangspunktet slank og bra trent så følte magen sto rett ut veldig tidlig.

Babymagen kom for ca 1,5 uke siden (da var jeg nettopp forbi 15 fullgåtte uker)... Før det har det kun vært mye luft, så jeg har jo sett veldig gravid ut (spes. ettermiddag/kveld). Men nå ser jeg tydelig kul om morningen også, og i tillegg er det en liten bul på magen når jeg ligger på rygg. Det har jeg ikke hatt før nå. Er 16+2 nå. Føler meg fortsatt bare tjukk, men regner med det blir bedre etter hvert som magen vokser enda mer...

Annonse

nå har kulen kommet, ser ut som allt innholdet i magen bare har sigi nedom navlen og lager en skikkelig kul.. er 14+5.. sist fikk jeg ikke nøe mage før i uke 32.. er ikke nevneverdig høy med mine 160cm, så det var merkelig første gang.. og litt trist nå.. kunne gjerne ventet lenger, syns det var nok med 8 uker med fort voksende kul egentlig..

Hos meg har magen først nå rundt uke 22-23 virkelig begynt å bli gravid-mage! Er førstegangs, og har helt gjennomsnittlig vekt i utgangspunktet, så har ventet lenge på magen nå hehe:) Er jo litt gøy at det faktisk synes at man er gravid, når jeg faktisk ER det...:)

Jeg er gravid med nummer 3, bare 12 uker på vei, men går rundt med en liten kul på magen. Folk har kigget rart på meg de siste to ukene, så nå er det ved å være tid til å avsløre. Har ellers vært veldig gøy å observere folk som stirrer - men som ikke tør spørre :-)))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...