Frk.Tolmodig Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 Er dt noen prøverer i tromsø- til harstad her?
vår første 19 mnd prøving Skrevet 8. juni 2011 #5 Skrevet 8. juni 2011 Hvor gammel er dere og hvor lenge har dere prøvd? har dere barn fra før? Jeg er 20 år , dette er mitt første barn har prøvd over 1 år nå
Frk.Tolmodig Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2011 Jeg er 27 (men ung til sinns) Vi mistet vår første baby i januar i MA, å prøver fortsatt uten hell..
vår første 19 mnd prøving Skrevet 8. juni 2011 #7 Skrevet 8. juni 2011 så forferdelig håper den sitter hos dere nå snart .. har du prøvd lenge?
Shamy Skrevet 8. juni 2011 #8 Skrevet 8. juni 2011 Jeg blir 22 år. Har prøvd i 1,5 år. Vi har ingen barn og har heller ikke lyktes i å bli gravide. Vi ønsker oss så sårt et lite barn :-)
vår første 19 mnd prøving Skrevet 9. juni 2011 #9 Skrevet 9. juni 2011 Det skjønner jeg godt melisbaby2012 ! Vi ønsker oss også så sårt et lite gull! IKM om 3 dager .. hmm skal man teste nå? blør fortsatt litt brunt, men selve blødningene stanset i går. Kan jeg v'ære gravid? Har hatt hodepine de to siste dagene, føler meg varm i kroppen , det strekker i magen , må tisse oftere enn vanlig håper håper! Når har du IKM ? og når skal du teste ?
Shamy Skrevet 11. juni 2011 #10 Skrevet 11. juni 2011 Oioi! Det høres veldig lovende ut :-) Så spennende! Du kan jo teste positivt nå, men jeg har lovet meg selv til å vente til to dager etter IKM dersom TR ikke har dukket opp. Sist gikk jeg 1 uke over og det var utrolig kjipt. Jeg har IKM 26. juni og skal i følge kalenderen ha EL i dag! Hehe! Så i kveld skal vi peise på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå