Frk.Tolmodig Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 I dag er jeg 3 dager over IKM (noe som for meg er ekstremt uvanlig) Jeg har masse symptomer, men negativ test. Symptomene er: Vekslende treg og vanlig mage(hatt i noen uker) Skikkelig trøtt(kvikkner til noen timer på kvelden) Sover dårrlig. Oppe å tisser om natta tørster endel tykk hvit utflod(beklager detaljer) mens murringer (dog mye mindre en vanlig før TR) skikkelig humørsyk, gråter for alt å ingenting, å eksploderer nesten enklere. Sulten, men på en måte litt "merkelig" kvalm. Litt ømme pupper, men mye mindre en vanlig før TR Varm i kroppen.. skikkelig varm. Rar smak i munne (kan det komme av at jeg tørster?) puppene virker "tyngre". Jeg kan da ikke innbille meg alle disse greierne? kjæresten min har sakt di siste tre ukene at han synest at jeg er så varm på kroppen at han nesten ikke klarer å ligge inntill meg.. Hjeeeelp....... jeg blir smågal av alt det hær... nesten var jo negativ, så hva kan det da være? er jeg syk liksom?? irrasjonell tankegang... velkommen :-p
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 8. juni 2011 #2 Skrevet 8. juni 2011 Hei! Mye av disse symptomene dine hadde jeg sist periode, men det hjelper ikke deg....Men fikk negativ test da. Trur nok at vi lurer oss selv litt iblandt. Men denne gangen tror jeg at jeg er sånn merkelig kvalm som du sier, men fortsatt lyst på noe...Sånn var jeg med jenta mi å. Har ikm neste uke. Men har lest her inne at noen ikke produserer nok hcg til at testene får snappet det opp....Trur noen går opp til en uke etter ikm.... Ønsker deg masse lykket til...Prøv ikke tenk så mye på det, men skjønner det ikke er lett!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 8. juni 2011 #3 Skrevet 8. juni 2011 Det høres ut som du er gravid ta en ny test om et par dager ! lykke til Jeg skal teste på fredag IKM 12 Juni
Irene Adler Skrevet 8. juni 2011 #4 Skrevet 8. juni 2011 Ja kjenner meg veldig igjen. Masse symptomer, 12 dager over IKM, neg test. På en eller annen måte "forsvant" symptomene da jeg testa neg. Er offer for masse placeboeffekt grunnet PMS og et intenst ønske om å bli gravid:(
Frk.Tolmodig Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2011 ÅÅÅ! tok en ny test i morgest. Både jeg og samboern har sett på den flere ganger, å vi ser en svak strek(ikke lik skyggestrekene som jeg bruker å innbille meg). Samboeren min sa: "ja, dette var da ikke lett å si". Streken er blå, Tydelig, men veldig tynn...... Hjelpes.... må vente to dager til, så drar jeg til legen på mandag... spennt! Er det noen av dere som har opplevd dette?
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 9. juni 2011 #6 Skrevet 9. juni 2011 Åååh, så spennende! Jeg fikk også en svak strek i dag. Måtte se på den en million ganger, men er definitivt sikker på at det er noe der. Har testet hver dag siden mandag, og den er ikke som de andre, negative testene! Men tør ikke juble, har hatt 2 kjemiske på 4 pp nå. Uansett spennende :-) Lykke til, og hold oss oppdatert når du har testet igjen! (Klarer du virkelig å vente i 2 dager? Flinka! :-))
Messy + spire Skrevet 10. juni 2011 #7 Skrevet 10. juni 2011 rundt 3 dager (pluss pluss) over jeg også, og ingen tr.. men kjenner igjen det med hvit utflod som kommer. Puppene er også helt oppblåst og voooondeee. Testene er da selvfølgelig negative..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå