Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 Vi har visst blitt dytta laaangt ned på lista igjen, og slikt vil vi ikke ha noe av!! her er linken- fint hvis så mange som mulig går inn der og signerer, så skjønner de kanskje at dette er et felles ønske hos brukerne; http://www.dinbaby.com/forum/thread/143285929
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. juni 2011 #6 Skrevet 8. juni 2011 Kan jeg spørre om hvorfor? Syns det funker at de er der de er nå også jeg da.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2011 Står litt om det inne på ris og ros-forumet, så hvis du tar en kikk på linken finner du det der!
kinaputten Skrevet 9. juni 2011 #13 Skrevet 9. juni 2011 har signert men en ann en ting som er så irriterende med at det ligger hvor det ligger nå, er at jeg hele tiden trykker feil og havner inne på Slitere forumet....... (utrolig hva man må finne seg i) og hvorfor ligger krangle og skravle fremdeles øverst?
enits40 Skrevet 10. juni 2011 #14 Skrevet 10. juni 2011 Trodde jeg allerede hadde signert, men finner meg ikke igjen, så for sikkerhets skyld: Jeg er enig!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #15 Skrevet 10. juni 2011 Jo, det er fordi det er forumer som redaksjonen ønsker å fronte, i følge admin. Og tydeligvis er småtroll-forumene ikke forumer de ønsker å fronte lenger, litt ironisk, siden det er de eneste rene babyforumene her inne, på nettstedet ved navn dinBABY.... Flott med så mange signaturer, og veldig fint hvis dere som har signert her inne, klikker på linken i hovedinnlegget og signerer der også, slik at admin får sett alle stemmene. Jo flere, jo bedre får vi håpe!
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 10. juni 2011 #16 Skrevet 10. juni 2011 Det er pga dette småtrollforumet at jeg har vært aktiv på dib det siste året, så ja, flytt dem opp på listen! (Selv om guttungen blir 1 år neste helg og det er labert med aktivitet på småtroll 1-2).
MissVaiper Skrevet 11. juni 2011 #17 Skrevet 11. juni 2011 Har signert på linken, og er skrekkelig enig i at den burde være øverst. Er jo de forumene som ble brukt mest! Bah! Glemmer stadig å komme inn på småtroll nå.
Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :) Skrevet 13. juni 2011 #21 Skrevet 13. juni 2011 Signerer så klart =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå