Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har akkurat kommet hjem fra porsgrunn min tredje UL siden fredag for å sjekke eggposene. Dette forsøket( andre ICSI) går jeg på synerela og menopur,begynnte på 150 og er nå oppe i 300 så dosen min er økt 2 ganger pga små eggposer og dosen min ble økt yttligere i dag pga mange små eggposer , en eggpose var diger 20,5 og en mellom på 12,5 og ca 14 små som ikke ble målt. Det er nå fustrasjonen begynner: Legen var inne på å kun bruke den eggposen som hadde vokst seg stor men sa at da ville jeg få minimalt med egg og det var veldig synd å bruke opp et forsøk på denne ene eggposen, så var ho på tanken om å sende oss hjem å la oss ordne opp i senga selv ???????? dette skjønte vi ikke noe av, så jeg måtte be ho lese igjenom resultatene av spermprøvene til samboeren ( det er her problemet ligger) så når ho hadde gjordt det så ble det bestemt at jeg forsetter på sprøyter tilogmed fredag og ser an eggposer da. men da ville de som i dag var store være ubrukelig?????? nei i dag skjønte jeg ikke så mye av legebesøket mitt.hva skjer med de store eggposene????

Har vært på apoteket og hentet ut 5 nye ampuller med menopur så nå har jeg 12 glass klare, og håper dette blir de 3 siste dagene med sprøyter :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143307913-frustrert-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik var det for meg første gangen også. Måtte tilbake flere ganger og frustrasjonen blir bare større og større. Men du må stole på at de vet hva de driver med :) Den store eggposen blir nok overmoden men man tar ut egget likevel. Det er bare å vente på at flere eggposer skal bli større. Hos meg ville de først avbryte forsøket, men heldigvis fortsatt jeg på sprøyter som du gjør nå. Hadde da en eggpose som deg. Det ble uttak etter 17 sprøytedager og vi fikk ut 5 egg. Det ble satt inn ett tilbake men vi lykkes ikke den gangen. De to andre gangene så startet jeg med høyeste dose med menopur og fikk ut 14 og 12 egg. Da var det ikke så mange turer inne for å se størrelsen på eggposene før uttak :) Det ble klaff på siste forsøk og har nå to gull i magen :)

Dette går bra. Masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...