Gå til innhold

Ok, er han desperat?..

Anbefalte innlegg

Har igrunn planlagt å møte en fyr i neste mnd, han bor ganske langt unna..Han har mobilnr mitt, facebooken min og meg på msn. Han sender mld flere ganger daglig, liker omtrent ALLE statusene mine på facebook, og ringer meg hvis jeg ikke svarer på mld ( slik som nå) Vi har pratet i rundt 3 mnd sammen, men nå begynner jeg nesten å gå lei, og det før jeg har møtt han :( Uff, har jo dårlig samvittighet for å si det. På facebook lurer folk på hvem han er, og det KAN jo misoppfattes når han omtrent må kommentere statusene mine, eller liker alle sammen. Han hadde fortelt en fyr hvem jeg var, og nå har denne kameraten hans lagt meg til på facebook og han kjenner jeg jo ikke engang! Skal jeg be han roe seg ned? Føler allerede vi begynner å gå tom for samtaleemner, og det før jeg har møtt han..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143307885-ok-er-han-desperat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.. den oppførseln han har nå er klengete rett og slett.. kanskje man skal droppe sånne datingsider helt til man er skikkelig desperat selv? hehe.. Har data to stk før fra datingsider, han ene var FOR desperat, bipolar fant jeg ut, og viste en helt psycho oppførsel i ettertid. Truet mer eller mindre med selvmord fordi jeg ikke ville treffe han mer og sa han hadde følelser for meg etter et treff. Han andre skaffa seg dame på hjemplassen 3 uker etter han traff meg.. Uff, dårlige erfaringer her ja!

Har litt dårlig samvittighet for han her. Han har kjøpt flybillett for 500 kr en vei, og teller ned dagene på facebook. Han sier han har lyst å være her 12 dager, men det synes jeg er litt lenge siden han ikke har råd til hotell i mer enn noen døgn.. :P HI

Hæ??? Jeg har hele tiden hørt at det er menn som skal jakte jeg, og derfor vi jentene ikke skal vise interesse. Hvis begge kjønn skal jakte, så blir det jammen meg ikke mange forhold ut av det.. Jeg hadde vært glad hvis en mann hadde vært veldig betatt av meg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...