Gå til innhold

Blir dere fortere sliten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener ryggen og magen hver morgen, og så går jeg en tur som jeg pleier å bruke 1 time og 10 min på. Men denne uka så synes jeg det er så tungt å gå, blir fortere sliten og puster og peser mer enn jeg pleier..og klarer ikke å gå så fort..bruker 5 min lengre enn normalt :P Ikke at det gjør noe, men trodde ikke at gravidtiteten hadde noe å si for kondisen så tidlig, er vel bare 4+5 i dag..Merker dere at dere blir fortere sliten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Ja, jeg synes at jeg merker noe av det samme som deg. Jogger flere ganger i uka. Man skal jo endre intensiteten når man oppdager en graviditet, så det har jeg jo gjort, men synes også det var raskt å merke noe til dette! Kan jo komme av at vi har et barn fra før - som tar opp mye av energien, og at det dermed ikke alltid er så mye igjen til trening!

Håper det går over når vi kommer lengre ut i svangerskapet, men da er det vel (forhåpentligvis) andre "plager" som gjør at treningen ikke går like bra:)

Skrevet

Hvor langt vei er du?

I alle fall godt å høre at jeg ikke er den eneste som merker det :P Kan jo være som du sier at barnet vi allerede har tar litt energi også:) Syns det er kjempetungt å stå opp om morgenen, enda jeg gjerne har sovet 10 timer :P Men er oppe og tisser 2-3 ganger i løpet av natta, pluss at Leah gjerne må opp å tisse..så det blir jo ikke sammenhengende søvn i 10 timer da..men likevel .p

Skrevet

: ) Ja, det er rart hvor fort kroppen stiller seg om.... Husker ikke helt detaljene, men tror at i uke 5 hadde man allerede 10 % mer blod i kroppen, og dessuten har blodårene utvidet seg mye for å forberede seg på det som kommer (syns å huske 40 % mer blod totalt!) . Dette merkes godt i kroppen, alt går saktere så man blir fortere pesete, svimmel og trøtt! Merker det kjempegodt opp bakkene og på trening, gitt. For ikke å nevne sigenheten når klokka nærmer seg 19-20 på kvelden... ; P

Skrevet

Jeg merket det med en gang ja... Og merker det forstatt, er ca 6+4 nå.

Tror det er ganske vanlig, ut i fra det jeg har lest.

Skrevet

ja det er helt sykt hvor fort sliten jeg blir! bor i tredje etasje, og av å til må jeg må meg en pause :P hehe

alt går i slow-motion her fortiden :)

Skrevet

Godt å høre at det er flere :) Er nok helt normalt, og det gjør jo ingenting..bare synes det var så tidlig :P

Skrevet

Er ca seks uker på vei. Vet ikke helt nøyaktig:)

Jeg er også oppe og tisser på nettene, og er ikke særlig hyggelig sofaselskap om kveldene. Sovner jo i ett sett! Jobber 100% da, så jeg legger meg tidlig, vet jo at jeg blir trett når kvelden kommer. Og dermed er det ikke så krise å våkne til klokka om morgenen heller.

Gutten vår på 2,5 sover stort sett kjempegodt på nettene, heldigvis!! Og tissing på nettene er ikke noe vi trenger å tenke på enda - han er ikke klar for å ligge uten bleia:)

Skrevet

Ja, blir fortere sliten jeg og selv om det er så tidlig som i uke 7:-/

Skrevet

Hei!

Jeg er driiiiit sliten! Alt er et skikkelig ork rett og slett:)

De vanlige turene jeg bruker å gå er veldig slitsomme for meg nå:) allerede.. og er sånn 8+3 i dag:) Men det ar nok på for kroppen å skulle skape et lite liv inni der:)

Så jeg føler meg litt som en latsabb om dagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...