Gå til innhold

Noen her som har fått dekket mageplastikk etter svangerskap?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke jeg selv, men venninnen min.

Hun gikk til fastlegen, han sendte henvisning til nærmeste private sykehus som har refusjonsordning med nav (i hennes tilfelle ble det Drammen). Hun kom inn til konsultasjon på sykehuset, der sa de at hun uten tvil ville få det dekket.

Hun fikk time til operasjon og de sydde sammen magemusklene som spriket med ca 5 cm, fjernet all den ekstra huden og fettsugde i underkant av en halv kilo fett.

Resultatet ble misunnelsesverdig bra!

Sjekk denne nettsiden, så kan du lese mange historier om de som har fått dekket og de som ikke har fått dekket.

http://www.bukplastikk.com/

Det er veldig vanskelig å få det dekket nå, man skal ha veldig mye heng på magen for å få det dekket. Også må man slite med sopp, eksem, kløe osv.

Jeg fikk et heng over keisersnittarret mitt. Har akkurat vært til konsultasjon hos en kirurg og skal ta bukplastikk snart. Må betale alt selv, men siden jeg har et ks-arr så får jeg sykemelding etterpå (siden det i tillegg blir arrkorreksjon). Hadde jeg ikke hatt ks-arr så hadde jeg måttet ta meg fri eller ferie fra jobben i 2-3 uker etter operasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...