Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann..

Jeg ser ikke gravidtet på deg akkaurt nå.. Men innen 1 år blir du gravid ja.

Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter. Du har behov for å finne ut noe om hva som ligger bak hverdagen, ting med filosofisk og spirituell interesse. Du går inn i en periode med mange brev, telefoner, innbydelser og andre jobbtilbud. Du kommer til å møte nye ansikter og steder..En vedlig spennde tid ...Her er det bare å glede seg ja ;)

står for stridigheter og konflikter. Dette er ikke alvorlige problemer, men småting i hverdagen som irriterer deg. Kortet sier at man ikke kommer lettvint ut av denne situasjonen.

Du vil møte motstand og krefter som haler i hver sin retning. (på deg betyr det at du ikke vil bli gravid så lett,du må rense kroppen din,sjekk om du mangler vitaminer/mineraler,,det er ikke noe farlig her assa,men jeg vil du ska slippe alle blokkeringer først, med enagng du har blitt kvitt dem,så vil du bli gravid fortere.))Men konkurranse kan være nyttig, siden du må yte en ekstra innsats. Her er det bare å bite tennene sammen og stå på. Husk at alt du møter i den ytre verden speiler noe i deg selv. Ytre konflikter kan skyldes konflikter i deg selv som du ikke har fått utløp for

Ikk gi opp,hold ut..

Kortet kommer ofte med nyheter og meldinger av alle slag, som fører med seg forandringer. Informasjonen kan muligvis være forkledd, så følg med. Du er inne i en spennende og hektisk periode, som kan innebære en reise.

Jeg får opp at det er mye som vil skje dette året. Lurer du på å gifte deg/forlove deg/bygge hus/kjøpe/selge hus/hytte er dette den riktig tiden å gjøre dette på.Du har verden for dine føtter ,og er klar for å gå ut i den store verden..

står for rikdom og stabilitet. Velstanden er opparbeidet av deg selv over lengre tid, eller gjennom tidligere generasjoner. Penger er i lufta, kanskje i form av en arv, gaver eller bonusutbetalinger. Nå må du tenkes langsiktighet og trygghet, og du må kanskje legge penger til side. Likevel har du penger nok til å foreta en investering, dersom denne er fornuftig.

Kortet har også mye med familie å gjøre. Kanskje får du praktisk hjelp fra familiemedlemmer. Ønsket om å slå rot er stort - enten det gjelder å etablere familie, kjøpe hus eller grunnlegge en tradisjon.

Lykke til...

Klem

Hei

Kan du se på meg også ?

Lurer på når jeg blir gravid og hvilket kjønn det blir. Blir barnet friskt ?

Hvor mine foreldre vil reagere på en evt. graviditet ?

Jeg skal gifte meg om 3 uker. Hvordan den dagen kommer til å gå ?

020787

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...