Gå til innhold

flere som får venneforespørsler av vilt fremmede.???

Anbefalte innlegg

Får rett som det er venneforespørsler av vilt fremmende menn...

Jeg er registrert som "i forhold" Og er LEI av alle disse her forespørslene.. ER dette noe som er gjengs.. bare slenge ut forespørsler til fremmende?? Selv spør jeg bare folk jeg kjenner... alt annet syns jeg er en uting....!!!

Fortsetter under...

Annonse

Haha det har ikke jeg altså;) Jeg ser helt vanlig ut på profilbildet. Men kanskje lurt å ordne slik at ingen klarer å se informasjon om deg og ikke klarer å se alle bildene på fb:) Jeg har ordnet det slik og ikke fått noe venneforespørsler av fremmende siden:)

Jeg er helt enig, veldig irriterende og en uting å drive og adde vilt fremmede. Jeg får mange forespørsler fra fremmede menn, alltid menn. Og ofte utelandske, men noen norske også. Jeg er hverken blond, nedsminket eller har trutmunn på bildet mitt. Derimot mørkhåret og smiler vanlig, uten bryster eller annet synlig, om det er det noen over hinter til.. Ofte sender de meg også privat message der de sier "Wow, så vakker du er" el.l. En stund var det påfallende mange italienere som sendte meg mld, nesten så jeg begynte å lure på om profilen min var spredt på et eller annet nettforum der nede. Jeg aksepterer aldri slike forespørsler og svarer som oftest ikke. Hvis jeg svarer er det de som er høflig og jeg skriver høflig tilbake at jeg er i et forhold og ikke har kontakt med fremmede på den måten, og bare adder kjentfolk. Forstår ikke hva noen skal ha ut av det, men har hørt at enkelte adder alle jenter de ser er pene for å "pryde" vennelista si. Hvorvidt det er noe i det vet jeg ikke, men det er jo vanskelig å se noe annet motiv når man stadig får venneforespørsler fra Sør-Europa og det åpenbart fremgår at en selv er norsk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...