Gå til innhold

Noen flere som aldri klarer å få seg mannfolk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva mener du? Ute på byen?:) eller som kjæreste? Selv sliter jeg aldri på byen, men det gjelder vel kanskje de fleste.. hehe.. Er ung også. Får høre jeg er søt osv, men sliter dessverre om dagen å skaffe meg kjæreste.

Ei venninne av meg er ofte lei seg fordi han typen som hun er intr i er intr i "alle "andre enn henne, for å si det slik. Hun er ikke stygg, men overvektig. Men vi synes jo hun er kjempesøt da! Hun høres veeeldig skuffet ut når hun sier " Han vil jo ha alle venninnene mine, bare ikke meg" men hun viser oss en maske tror jeg, er aldri lei seg foran oss venninner.

Jeg sliter generelt jeg. For å få meg et nummer, må JEG vise initiativet og "dra" mannfolkene. Blir aldri sjekket opp på byen, på nett eller andre steder. Å få seg kjæreste kan jeg bare glemme, siden de få som jeg har fått tak i, ville ha meg som mellomløsning mens de ventet på en bedre og "ordentlig" dame å bli sammen med. Er verken stygg, dum, ufyselig eller overvektig. Så skjønner ingenting og takler det svært dårlig.

HI

Har verken dårlig selvtillit eller er desperat nei. Hadde side på match.com med ganske nøytral tekst, fikk ikke respons det året jeg har vært der. Når jeg er på byen, er jeg som regel i lag med kompisene og koser meg, samme på vennefester og slike tilstelninger.

Og ja, selvfølgelig gir jeg inntrykk for at jeg er interessert hvis jeg faktisk ER interessert. Det innebærer ikke å ringe mannfolka hver dag, eller bombardere dem med sms, men være småflørtende og hyggelig, og vise at du "ser" dem. Har aldri hengt meg på menn overhode.

HI

Annonse

Altså, jada, de fleste har vært det. Noe jeg også har hatt siden jeg har vært gravid 3 ganger og har i dag 2 friske og raske unger. Men mitt forhold til barnefar var basert på at han ikke orka å leve alene, og synes det var lettere å leve sammen med noen - hvem var det ikke så nøye på. Selv om han sa det ofte da vi var sammen, har han aldri elsket meg. Så nei, jeg har vært "borti" mannfolk, men aldri klart å få en...

HI

Neimen ikke lett å finne seg et mannfolk når man skal inn i et forhold ihvertfall, det kan jeg si meg enig i. Hvor gammel er du da HI? Tenker at det henger veldig mye 20 åringer og deromkring på byen, og de sjekker vel gjerne opp jenter på deres alder :-) Når det er sagt hadde jeg en kollega på 37 som traff sin nåværende forlovede ute på byen.. Hun har og 2 barn :)

Jeg er ikkje noe slank eller sexy. men er rapkjefta og slenger med kjeften og den som lager liv når man er ute. Sliter med mannfolk.

Korleis er du når du er ute, sitter med gjengen og nikker og er stille eller er du frampå litt ? Mannfolk liker jenter med trøk og morro.

Annonse

Kanskje det en dag dukker opp den rette for deg også. Kanskje du må gjøre en innsats,eller oppholde deg mye på plasser med motsatt kjønn. Øker jo sjansen.. Sa han at han bare var med deg fordi han ikke orket å være aleine?? Utrolig hva folk kan lire av seg.

Tror faktisk ikke det er følelser som drev ham. Med en gang jeg sluttet å ha modelkropp (slappe pupper og magehud, men fremdeles like slank), har han funnet seg ei som var 10 år yngre og finere. Da er det ikke mye følelser inne i bilde nei.

Ut fra svarene her ser det nesten ut som jeg er den eneste som sliter med å finne mannfolk uten å vite grunnen for det?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...