Gå til innhold

Mannen var sur da han sto opp og nå tar han ikke telefonen.

Anbefalte innlegg

Han var tydeligvis sur for noe da han sto opp. Sa hadet uten å gi klem eller kyss. Jeg sendte sms til han mens han sto på badet: Kos før du drar?

Han dro uten å si noe og har siden ikke tatt telefonen.

Jeg tror han er sur fordi vi ikke "hadde oss" i går kveld men er det flere der ute som har menn som bare bryter kontakten slik?

Kjenner jeg blir sliten av dette.

Fortsetter under...

Du sendte sms til ham når dere var i samme hus, og i rommene ved siden av hverandre omtrent? Og han er mest sannsynlig sur fordi han ikke fikk seg noe i går kveld?

Dæven.. Uavhengig av alder så har dere et stort problem når det kommer til modenhet! Fjortisoppførsel fra begge to!

Ja jeg skulle kanskje ikke sendt sms men jeg er så sliten av at han er så sur og at jeg går på tærne.

I det siste har han blitt så fraværende. Gjør ikke noe sammen med familien mer. Bare jobber og sitter på nett.

Jeg kjenner han ikke igjen mer. :(

For to uker siden var han på fest og kom hjem dagen etter klokken 17 ennå full. Er det mulig liksom. Sov resten av helgen og det ble ikke akkurat så mye familietid på oss.

Istede for å unngå problemet så må du sette deg ned med ham og snakke om problemet FØR han blir sur. Hvordan skal det ellers kunne fikses? Og når surskapen er et faktum er det for seint for en konstruktiv og fornuftig diskusjon.

Du må nok ta deg en prat med han ja. Som voksen så kan man ikke bli så sur at man ikke svarer på telefon eller mld eller faktisk bare reiser på jobb uten å si noe. Hør med han om det er noe han tenker på e.l. Om det ikke er noe så burde han skjerpe seg litt. Kan jeg spørre hvorfor du valgte å sende mld til han når han var på badet? Hadde nok vært litt mer voksent om du snakket til han ansikt til ansikt..

Annonse

Enig med 12.41. Det var det første som slo meg.

Sur=dårlig samvittighet og et forsøk på å bygge seg opp en god grunn til hvorfor han trenger en annen ("vi snakker jo aldri sammen lenger" er en ganske vanlig unnskyldning.)

Synes du skal sende en melding om at kofferten står på trappa når han kommer hjem, da tar han nok telefonen.

Evt. sender du en melding om at du reiser bort i en uke, så han må kansellere evt. planer han har, for nå blir han alene med barn og hjem. Da får du sikkert respons.

Du må riste litt liv i gubben!

HAN driter i familien sin, spiller og jobber hele tiden, er ute hele natten uten å gi beskjed og er drita full flere dager på rad- og HAN er sur?

Hadde det vært meg, hadde JEG vært møkkasur og tatt mannen en stripe.

Du skal aldri regne med at en mann innrømmer at han er utro. Det vil jo få konsekvenser:

1. Du blir sur

2. Han må kanskje finne seg en ny plass å bo

3. Eller også må han gi opp elskerinnen

4. Blir alltid en masse uforutsett ubehag av å innrømme noe slikt.

Dessuten: Hvis du tror på ham når han sier nei, så har han det jo behagelig en stund til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...