Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, onsdag 8.juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går jeg over en terskel idag, har 50 dager igjen!! :) Nedtellinga kan virkelig begynne nå og jeg kjenner at jeg virkelig gleder meg til å treffe prinsessa selv om jeg gruer meg til de siste dagene i svangerskapet... Husker alle plagene jeg fikk forrige gang og hvor tungt d var på natta... MEN nå kan jeg nesten se målstreken og alt kommer til å være verdt d når prinsessa kommer! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)

3 dager igjen....:) tungt ja, uff ass..men koselig at vi skal møte bebisene våre snart da..lykke til

Skrevet

HØYGRAVID idag, endelig:) 40 dager igjen, gleder meg virkelig til å hilse på prinsessa:):)

Skrevet

10 dager igjen i dag :) 10 laaange dager. hehe.. Nå skal det bli godt å bli ferdig! Lykke til, dere!

Skrevet

23dager igjen. Og ja, tungt her også!

har i tillegg til alle de vanlige plagene som litt bekkenløsning, dårlig nattesøvn og ekstremt mye kynnere, en liten gutt på 18mnd som krever sitt! så nå er jeg utrolig klar for å få ut denne skatten.

vi vet ikke kjønn denne gangen, så nå er vi veldig spente!!!

Skrevet

HØYGRAVID om 4 dager! Har 44 dager igjen i dag!!! Snaaart i mål! :o)

Gjest <308+11<3
Skrevet

Har også 50 dager igjen i dag. er langt ifra klar, men satser på å bli det når det nærmer seg slutten. :)

Skrevet

4 dager igjen!

Har nettopp gått tur i skogen, og føler at formen er litt for bra... Har aldri gått over tiden før, men gjør det kanskje nå?? Hmmm... ;)

Skrevet

11 dager igjen her,spent på hvor mange dager til jeg må gå..

Er klar for å få henne ut:)

Skrevet

37 dager igjen til termin, ser ut til at hun kommer litt før da siden hun er så stor og antagelig blir satt igang.

Skrevet

3 dager igjen til termin. Venter i spenning:)

Skrevet

Jeg har 69 laange vaaaarme dager igjen :)) Hurra for skygge,vann og saft is :))

Skrevet

11 dager igjen, men tror kanskje det skjer noe innen den 15.juni :-)

Skrevet

18 dager igjen!!! hadde egentlig trodd at jeg skulle være mer "klar" på denne tiden!!! men han kommer når han kommer så må jo bare innse at jeg snart skal bli mor!!! :D

Skrevet

3 smaa dager! Dette begynner aa bli alvorlig nervepirrende!!!!!

Skrevet

49 dager igjen til termin her... Det går jo nesten for fort. (Andre dager synes jeg tiden går saaaaaaaaaakte) Det kommer an på hvor hormonell jeg er;)

Skrevet

34 dager igjen :) Siste innspurt på jobben nå før permisjonen starter :)

Skrevet

10 dager igjen!

Skrevet

Er 8 dager over terminen her. Har tatt igangsettelsesakupunktur i dag og skal på overtidskontroll i morgen kl. 9. Så da håper/tror/regner jeg med at vi får baby innen helgen :-D

Skrevet

9 dager igjen og har fortsatt ikke dårlig tid i grunnen... Usj, det er tungt og mange vondter osv, men er veldig rolig ifht akkurat det med termindato. Kan ha noe med at jeg gruer meg til fødsel;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...