Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi får barn m ca 2 års mellomrom, og trenger en søskenvogn (eldstemann sover på dagen enda, og til turer).

Anbefalinger? Det er jo en jungel der ute i barnevonsmarket - nesten like vanskelig som å finne første vogna :-)

Ønsker helst å kunne ha bag til minsten og ha ham vendt mot meg.

Tips mottas med takk :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143307454-s%C3%B8skenvogn-tips-%C3%B8nskes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dytter på denne, jeg.

Har sett litt på Brio sin tvillingvogn, og Teutonia og Emmaljunga sine, men bare på nett og ikke IRL, og da er det litt vanskelig å bestemme seg.

Tenker softbag til minsten, og at sittedelen er bakovervendt, ja.

Noen som har erfaring med noen av disse søskenvognene?

Hei,

Vi er i samme situasjon og har veldig lyst på Bugaboo Donkey men den er jo umulig å få tak i! Vi vurderer sterkt Baby Jogger City Select. http://www.ratedbymom.com/2010/01/spotlight-product-review-baby-jogger-city-select/

svarer her også jeg!:)

og føyer meg til det ene altenativet til anonym her nemlig babu jogger city select!

KNALL vogn!!!! og mange funskjoner spesielt til dere som skal bruke den til 2 barn... jeg er mektig imponert og kjøpte min på køpbarnvagn.se...:)

lykke til..beste vognen vi har hatt ihvretfall;)

Jeg var på barnas hus i kr sand idag og så etter søskenvogn, testet denne ut med min datter på 2 år, denne va go:-D vurderer denne sterkt! Viktige kriterier bør være bl.a at kalesjene er separate, mange som tar feil av søskenvogn og tvillingvogn som gjerne har alt likt på begge sidene, selvf.! Er helt lost i denne jungelen av vognevalg. Tenker å at det er ikke så mye jeg skal bruke søskenvognen, som bagvognen, så vurderer å kjøpe søskenvognen pent brukt og evt. kjøpe helt ny egen bagvogn, siden hu på to er i bhg også, så slipper jeg dra med søskenvognen når jeg bare har han lille på tur:) da var den Phil&teds grei, for tar ikke plass i bredden, kan bruke den andre søskendelen til å ha vesken eller bagasje..

Annonse

Vi har to gutter med 23 mnd imellom. Vi har TFK Twinner Duo med bag til den minste og er veldig fornøyde! Bestilte den på Bikeshop2000.de og fikk den etter 1 uke. Veldig fornøyd med servicen derfra!

Fordeler er håndbrems, regulerbare fotbrett, mulighet for hardbag vendt mot deg til den minmste, blir liten sammenlagt og er utrolig lett å trille. God plass i sportsdelen og lang bag.

• 3 uker senere...

Her blir det 1,5år mellom. Jeg har veldig lyst på bugaboo son søskenvogn, har hørt at den skal komme til Norge i høst så da får jeg se om den kommer. Et must for meg er at jeg kan ha barnet i sportsvogn mot meg og at det er full liggestilling å det har jo den :)

Vi vurderte BJ City Select, men med alt utstyr vi trengte kom den på over 10000. Var uaktuelt på en nr to vogn...

Har nå anskaffet Baby Travel Dublin med en hardbag.. Har ikke fått prøvd den skikkelig enda siden babyen ikke har ankommet. Men har kjørt litt på den med toåringen i. Den er super.

Full liggestilling på sittedelen (toåringen sover også enda på dagen), lufthjul som er store (Større enn på bagvogna vår).

Dette er omtrent samme vogna. Litt forskjellige finesser...

Ikke av de letteste vognene å løfte, men veldig god og stødig å trille.

Har kikket på både TFK og MB, men synes ikke disse ser noe mer solide ut, og koster nesten det dobbelte. Og Carena double syntes jeg var litt raklete...

De har denne vognen på Barnas Hus, men vi kjøpte den på salg i Sverige. kom vel på ca 4000 norske med hardbagen.

Så nå gleder jeg meg til å gå tur med småtrollene i nyvogna:)

Trykket litt for tidlig;)

Hardbagen er vendt mot deg, så du kan se lillebabyen...

Vi prøvde City Select for toåringen, den var flott til han når han skulel sitte i vogna, men for å sove i tror jeg ikke det hadde gått. Altfor lite seteplass og for åpent for å få sove...

An 20:53

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg får også ca 2 års mellomrom mellom mine og jeg skal også kjøpe Mountain Buggy +One. I følge babyshop kommer den på lager i løpet av august så jeg krysser fingrene.

Har også sett på Bugaboo Donkey, men den kommer visst ikke før i september/oktober.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...