Gå til innhold

Fotballfruen...kritikk for at hun ser anorektisk ut i bikini...

Anbefalte innlegg

Jeg tenker også at hun er veldig spebygd i utgangspunktet, jeg er selv slank, ikke like tynn som henne men har uansett en bredere bygning...kanskje det har mest med bygningen å gjøre ?

Det jeg uansett reagerer på er måten hun spiser på...aldri brød, og til og med squash i lasagne isdtedenfor pasta!!!

HI

Fortsetter under...

Anorektikere ville aldri ha spist den maten henne gjør, til det er det for mye fett. Jeg hadde aldri kunne hatt en sånn livstil som henne har med tanke på maten. Henne ser trent ut, ikke anorektisk. Herregud, stakkars jente!! For de med anoreksia er det viktig at ben og knokkler stikker ut IKKE muskler for det veier for mye. Anorektikere vil veie minst mulig og trener ikke styrke som henne gjør!

Adekvat ville stått seg bedre brukt i en bedre setting :)

"Kom gjerne med et argument imot, men gjør gjerne ordforrådet ditt bedre, gjør du ikke det antar jeg bare at du er nok en patetisk hønsehjerne i flokken av drittunger som ikke unner noen andre noenting og mener at alt som gjøres annerledes enn en selv er feil." JA, du virker mindre begavet når du presterer å skrive piss som det jeg akkurat kopierte inn. Du er uforskammet, ukritisk til deg selv og kritisk til andre. I tillegg ynder du å fremstille deg selv som fremsynt og saklig, til tross for at du ikker noen av delene i denne tråden her :)

Jeg skriver ikke at det ikke er for å føle seg bedre jenter kritiserer bloggen til denne fotballfrua. Jeg skriver at DU ikke kan VITE hva som driver andre. Jeg innser at nyanser er for vanskelig for deg. Jeg trenger ikke spekulere i hva som er motivene til kritikerne jeg, jeg har ingen interesse av det. Jeg blir bare litt uvel av mennesker som deg som bombastisk påstår at verden er slik eller sånn, når ethvert oppegående menneske forstår at man ikke kan VITE hva som motiverer andre til handling.

Kanskje du skal sjekke hva adekvat betyr. Jeg ber deg gi en heldekkende, god forklaring på hvorfor ellers disse jentene har dette behovet for å tråkke på andres selvfølelse i de kommentarene de velger å poste i ulike blogger. Du klarer fremdeles ikke gi en adekvat forklaring på hva det kan være annet enn at de har et behov for å tråkke på andre som et ledd for å føle seg bedre selv, det vil videre si at det er sjalusi inne i bildet da man ikke føler seg bedre av å tråkke på mennesker man ikke anser som "bedre enn en selv".

Jeg har ikke en eneste gang påstått å VITE hva som driver de, ikke en eneste gang faktisk. Men du er tydeligvis en av de debattantene som "leser mellom linjene" og tror de vet hva mot-debattant egentlig mente, slutt å legg ord i munnen på meg Jeg har tvert imot uttrykt en rimelig klar holdning på at jeg synes det er en uting å kritisere andres utseende på en sånn måte som det blir gjort her. Du blir uvel av mennesker som tar til motmæle mot mobbere? Greit nok, du om det.

Jeg blir uvel av mennesker som deg som tror de har en rett til å alltid uttrykke sin mening om andre uansett hvor unyansert, sårende og ondskapsfull den meningen er, uavhengig om hva som ligger bak og hva som driver deg. Det er ingen rettighet å mobbe andre. Det finnes kritikk og det finnes tankeløs drittslenging. Jeg lar meg provosere av mengden sistnevnte her på dette forumet.

Jeg skriver, vi vet hva som driver "de fleste" jentene som lirer ut av seg slik ukonstruktiv kritikk som dette. Hva annet er det da enn "det gir meg en bedre følelse å kritisere henne for måten hun ser ut på" når de skriver hets til vedkommende? Hva annet kan "få meg til å føle meg bedre ved å kalle noen stygg" enn å kalle noen "som er så pen at jeg gjerne skulle sett sånn ut selv", for stygg?

Hva er dette igjen om ikke sjalusi?

Annonse

Jeg vet hva adekvat betyr. Jeg vet til og med hva en vil æktet er, i motsetning til deg.

Siden du er usannsynlig treg i knotten:

- jeg har ikke skrevet noe kritisk om fotballfrue

- jeg har ikke noe ønske om å spekulere i motivene til mobbere

- jeg har ingen forpliktelse til å forklare deg hva motivene til mobbere kan være

- det jeg har sagt til deg er at DU ikke kan VITE hva som motiverer andre før de forteller deg det. Hvis du lider av vrangforestillingen at du er synsk og kan lese andres tanker; oppsøk hjelp

Dette er det jeg sier.

Du oppfører deg ubehøvlet, strør om deg med vulgariteter og krever meg for svar om ting jeg hverken ønsker eller trenger svare deg på.

Lær deg riktig bruk av ordet adekvat!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...