Frk Marge Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 Jeg er 8 dager over ikm. jeg har alltid regelmessige sykluser på 30 dager, kan nesten stille klokka etter den. Jeg har hatt mensmurringer i 14 dager nå. Har slimete utflod uten et eneste spor av blod Har litt halsbrann om morgenen (har vanligvis aldr det når jeg ikke er gravis) Har fått endret smakssans Urolig mage som skifter mellom myk og hard Hva kan gi slike symptomer når man ikke er gravid? Om dette ikke ordner seg drar jeg såklart til lege, men jeg tenkte kanskje det var noen prøvere her inne som kunne gi meg noen tips?
Trebarnsmamma30 Skrevet 8. juni 2011 #2 Skrevet 8. juni 2011 Jeg har det likt som deg, er 13 dager over IKM i dag og blir snart sprø. Tester bare negativt så er ikke gravid. Har aldri opplevd det før, har også sykluser på 30 dager. Begynner å lure på om jeg har hatt en syklus uten eggløsning eller om jeg har hormonforstyrrelser eller cyster (har hatt mye vondt i magen denne syklusen), eller kanskje det bare kommer av at vi tenker for mye på å bli gravide? Ikke vet jeg. Dårlig gjort av mensen å forvinne uten at en er gravid synes jeg.. håper jo at mensen ikke skal dukke opp når vi prøver, men da vil jeg ikke ha negative tester! Da er vi ihvertfall flere som har det på samme måte..
Irene Adler Skrevet 8. juni 2011 #3 Skrevet 8. juni 2011 Vil være med her. Som å lese om meg, 12 dager over IKM. Neg test. Ingen mens. På en eller annen måte "forsvant" symptomene da jeg testa neg. Alt er såååå psykisk! Føler meg som offer for masse placeboeffekt grunnet PMS og et intenst ønske om å bli gravid:( Hvor psykisk/innbilt gravid går det an å bli???
Trebarnsmamma30 Skrevet 8. juni 2011 #4 Skrevet 8. juni 2011 Kjenner meg igjen i det med at symptomene forsvinner når en tester negativt. Utrolig hvordan kroppen kan tulle med oss! Og når en ønsker sterkt å være gravid tolker en jo automatisk pms-tegn som graviditetstegn. Nå kan bare mensen komme og slutte med dette lureriet!
Verina Skrevet 9. juni 2011 #6 Skrevet 9. juni 2011 Jeg er 7 dager over ikm, hvis jeg går ut i fra 35 dagers syklus.. noe som er veeldig varierende fra 32-46...er på dag 43 nå... Jeg testet negativt i går, men symptomer som mensmurringer og ømme pupper gir seg ikke, hatt det en ukes tid... i tillegg til at jeg i natt fikk nattesvette.. Jeg går å lurer på om EL er sen, er det mulig å ha den ganske sent i syklusen, sånn opptil 4 uker i syklusen? Kanskje det er det som har skjedd med oss, sen EL? Håper på det jeg, så da testes det i neste uke igjen Er første gang jeg prøver, og har prøvd 3-4 måneder, så leter nok symptomer og stresser litt vel mye jeg
Messy + spire Skrevet 9. juni 2011 #7 Skrevet 9. juni 2011 henger meg på.. bare at det er rundt 4 dager siden jeg skulle hatt dumme tanta på besøk.. tok en test i dag, men den var negativt. Får ømme pupper i god tid før mens, men denne gangen fikk jeg det to dager etter ikm. Nå er de skikkelig vonde, mye mer enn til vanlig. Stusser litt da kan man si. Tror kroppen min lurer meg fordi jeg tenker så mye på det - vil jo så inderlig bli gravid! Ønsker egentlig bare at mensen kan komme slik at vi får startet på ny prøveperiode (selv hvor mye jeg hater det). Messy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå