Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg til min store overraskelse opp "Gravid" på testen jeg tok i natt. Våknet fordi jeg var så kvalm og måtte på do, men det var bare noe timer siden sist jeg hadde vært på do, så det var ikke noe plan om å teste. Ble bare litt impulsiv og tenkte egentlig at det var alt for tidlig. Skal jo teste 13. juni. Men jeg var 90% sikker på at jeg var gravid, kjent det på meg siden før helgen.

Så da er jeg altså gravid for fjerde gang på litt over et år. Kjenner at det er vanskelig å slippe gleden helt løs, det er både veldig tidlig og faren for en ny abort er jo dessverre veldig tilstede. Veldig leit at det er sånn det er, når man bare ønsker å glede seg og tenke at denne gangen blir det baby.

Men får prøve så godt jeg kan å holde positiviteten opp, uansett så er vi jo overlykkelige at jeg er gravid igjen bare 2 mnd etter forrige abort :-D

Så skal prøve å kjenne på lykken og ta en dag av gangen. Lykke til alle dere andre. Jeg håper jeg ikke vender tilbake igjen her før ved evt søsken forsøk :-)

Fortsetter under...

Tusen takk :-D Det har ikke sunket helt inn enda og jeg er nok litt redd for å føle for mye glede, dessverre. Men dette er jo et langt steg mot endelig å lykkes og som du sier tar jeg klexane og er ellers i fin form. Magefølelsen var god ja, men alltid litt usikker da det kan være lutinusen som spiller meg et puss. Jeg har jo god i erfaring i hvordan kroppen min reagerer på en tidlig graviditet :-)

Håper du følger etter i morgen, mange Hausken graviditeter i det siste, så de er inne i en god stim :-)

Jeg venter til fredag og tar en test til, før jeg ringer dem. Må få meg et slikt skriv om klexane etc til å ta med på flyturene i sommer. Måtte det bare vare denne gangen!

Ååååååååååååååå SÅÅÅÅÅ fantastisk lesing Glow:):):) Dette må gå veien for dere nå,... Du har jo vært kjempeheldig !!!!! Krysser alt jeg har for deg, g gleder meg til å følge med på deg.

Her er magefølelsen dårlig. Kjenner absolutt INGENTING: Sist hadde jeg en feeling på at dette kan ha gått bra,.. men ømme pupper og stikkinger og litt murringer. Nå har jeg ikke kjent noe som helst, så er redd jeg må ha et uttak til høste:( Men er bare på rugedag 6, så det er fortsatt håp!!

Nyt det at du er gravid på ny..... og oppdater meg fremover.

Hva slags symptomer har du???

Stor klem og gratulerer så uendelig mye!!!

Tusen takk Aurora :-) Håper magefølelsen din er feil og at du tester positivt, det hadde vært helt fantastisk kjekt.

Jeg begynte å kjenne noe forrige torsdagskveld, da stakk det i livmoren og i lyskenpå venstre side, så da sa jeg til samboer at der festet egget seg. Men selvsagt halvt på spøk. :-) Har siden det hatt murringer og stikkinger i livmoren og lysken, samt noen kriblinger i underlivet. Akkurat som ved de forrige graviditetene, Er også litt småkvalm og må opp på do om natten, så da varj eg litt gal i natt og sve av en test. Trodde jo egentlig ikke at den uansett ville vise positivt, så ristet på hodet av meg selv.

Er nå litt engstelig for å begynne å blø og synes det er kjipt å gå på do. Men får som sagt bare ta en dag av gangen og krysse fingrene.

Dette SKAL gå bra :-)

Masse lykke til og stor klem tilbake :-) Jeg heier alt jeg kan på deg !!!

Hmmm brun utflod på lutinus staven og litt i truse innlegget i går kveld og i morges :-( Prøver å ikke tenke negativt, men det var jo slik aborten begynte forrige gang. Er jo fryktelig sår når jeg setter inn lutinusen, så vet jo at det kan skyldes dette. Kjenner jeg ble helt tappet for energi og har mest lyst til å krype under dynen og ikke sitte på jobben å forholde meg til en masse mennesker. Jaja får bare prøve å ikke tenke for mye, uansett ikke noe jeg kan gjøre. Men det er jo letter sagt enn gjort. Bør vel komme meg avgårde å få tatt noen HCG prøver, men med langhelg nå, så må vel det vente til neste uke. Åhhh skal det ikke være mulig å få oppleve noe langvarig glede i dette gamet snart! Dette tar på, selv om jeg var forbredt på nok en abort......

Annonse

Nei og nei Glow. Ikke det at jeg tror det går galt, men så fryktelig å måtte få denne påkjenningen nok en gang:( Er det bare brunt eller er det blod også..... Jeg skjønner godt at du ble tappet for energi nå altså,.. for jeg vet jeg hadde reagert på akkurat samme måte. Men du tar hcg støtte gjør du ikke??? Har den noen bivirkninger... Jeg hadde uansett ringt klinikken og fortalt om den positive testen,.og utfloden som kom. Æsj altså,.. trodde det gikk straka vegen for deg jeg nå,.... siden du testet positivt så tidlig og alt!!!

Krysser fingrene,...... og håååååååååååååper alt er i orden!!!!!!!!!!!!!

Jeg tør ikke teste før det har gått hvertfall 10 - 11 dager.....

Stor klem til deg

Nei og nei Glow, denne gangen skal det gå bra! Regner med at dette bare er bivirkninger av lutinusen som gjør at du får litt utflod. Ring klinikken og spør dem om hva du burde gjøre. Skjønner godt at du bare har lyst til å krype under dyna, men prøv å tenk positivt og ta en dag av gangen!

Stoor trørsteklem fra meg

Tusen tusen takk for gode ord begge to. Snakket med klinikken og de sa at dette nok bare var litt gammelt blod og ingen grunn til bekymring. Dette skyldes nok lutinusen og som sagt kjenner jeg at jeg er veldig sår når jeg putter inn tabelletten. Kan risikere å få litt mer fremover, men får prøve å holde roen :-)

Så er noen kilo lettere nå. Det er heldigvis ikke friskt blod, og jeg har ikke hatt noe siden tidlig i morges, så håper det bli med det.

Får rekvisisjon til HCG prøver tilsendt fra dem, så tar nok det tirsdag og torsdag i neste uke. Så får jeg noe å forholde meg til.

Prøver å ikke være overnervøs, men ikke så lett nå man har prøvd i 3 år og hatt 3 aborter, angsten kommer jo som en refleks og omtrent umulig å holde styr på. Men en gang må vi jo lykkes vi også :-)

Heier på dere og håper dere følger etter meg snart :-)

Gratulerer så mye med positiv test Glow! Krysser fingre for at spiren sitter selv om du har opplevd litt brun utflod. Håper Hausken har en virkelig god periode frem til sommeren, og at jeg også får en positiv test denne gangen!

Håper du ikke opplever noen blødning, og at du fortsatt er gravid på testdato og frem til februar!

Tusen takk :-)

Ikke noe mer brunt, så har fått roet meg litt ned.

Jeg håper inderlig at Hausken fortsette sin gode flyt fram til sommeren og at du kommer etter. De vet jo virkelig hva de holder på med, han forskuterte jo til og med denne graviditeten :-)

Masse lykke til, jeg er stadig innom for å sjekke nytt :-)

Annonse

He, he,.. Uansett gode nyheter da Glow!!!! Dette skal du klare,.. Du har jammen vært gjennim mye den siste tiden.... Jeg skal klare meg jeg,. men gruer meg litt til sprøytestik og uttak til høsten( jeg føler sånn at jeg må gjennom det)... Men får nok en skikkelig nedtur hvis det negative resultatet er et faktum:(

Sitter på jobb og får ikke gjort noe som helst,... hadde jeg bare hatt et symptom som beroliget meg,.. det har jeg ikke denne gangen altså,.. har ALLTID hatt ømme pupper hvertfall,.. og sist var de så vonde som bare det,..... Arghhhhhhh

Heisann :-)

Det går bedre i dag, ingenting mer brunt er kommet og jeg fikk et klart kryss på testen i dag. Streken nedover var sterkere enn den på tvers og kom før kontrollstreken. Så ihvertfall ikke noe kjemisk graviditet :-)

Håper så veldig at den magefølelsen din er feil, jeg unner deg virkelig å bli gravid igjen nå. Ikke minst hadde det vært koselig å følge hverandre fremover. Du må oppdatere her inne, jeg henger jo rundt her enda. Tør ikke å flytte over til 1. tri. Jeg venter på deg :-)

Om jeg tar utgangspunkt i utregningen som jeg fikk forrige gang så er jeg akkurat 4 uker i dag. Blir lange uker dette, men vi skal heldigvis på ferie med masse vennepar om ikke så lenge. Så da går tiden litt fortere og fokuset flyttes litt. Nå er hodet bare fylt med tanker som "dette må gå bra", "Vær forberedt på at det kan gå gale igjen" "pass på å ikke glede deg for mye", "pass på å glede deg" .....ikke rart jeg er ukonsentrert og inneffektiv på jobben :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...