Gå til innhold

Tidlig utralyd uten klare svar :o(

Storkfrøken69

Anbefalte innlegg

Var på tidlig ul i går. Ut fra eggløsningstest regnet jeg at jeg skulle være ca 6+2. Det vi fant, var et foster som så ut til å være rundt 5+5-6. Enten sluttet fosteret å utvikle seg for noen få dager siden, eller så har eggløsningen latt vente på seg og svømmerne ligget på lur og ventet i noen dager.

Kjenner at jeg synes dette er litt ekkelt, gitt :o(

Fortsetter under...

jeg kan skjønne bekymringen din men husk at det er ikke mange dagene som skiller din og ul's beregninger. 3 dager er verken unormalt eller foruroligende. spesielt ikke så tidlig. selv om du har fått positiv el-test så betyr det ikke at det var akkurat denne dagen du hadde el. du må huske på at en ultralyd kan ikke fortelle deg nøyaktig når barnet blei unnfanget.

husk at "lille bønne" er fryktelig liten på dette tidspunktet og 1mm kan utgjøre stooor forskjell. ul-målinger er basert på gjennomsnitt og ingen fasitbok.

jeg ville ikke ha bekymret meg nevneverdig. det kan ødelegge så mye og det er jo ingenting som tilsier at noe er galt!!!

lykke til i morgen;)

Det kan være veldig mange årsaker til at man er litt kortere på vei enn antatt.

Eggløsningen kan ha vært et par dager forsinket.

Noen ganger fester egget seg med en gang det kommer ned i livmoren, andre ganger leter det opptil 3 dager før den finner et passende sted.

Det vokser litt i rykk og napp i begynnelsen. Noen ganger fort, andre ganger sakte.

Et avvik på 3-4 dager er ikke mye.

Jeg fikk et avvik på 1 uke på tidlig UL, og babyen i magen min har det kjempe fint. Er 13+0 i dag ;-D

Dette går bra skal du se.

Lykke til videre i svangerskapet

Annonse

Takk for beroligende svar, - og - dere hadde helt rett.

I dag så vi et lite men ivrig hjerte som blinket fint på skjermen. Jeg turte først ikke å se, jeg. Så en annen vei og psyket meg opp på dårlige nyheter. De kom ikke - Hurraaa :o)

Det er jo fortsatt en lang vei å gå, men nå er vi i hvertfall et skritt nærmere.

Takk for hyggelig meldinger :o) Ja, jeg er både lettet og glad, men selvfølgelig fortsatt i givakt i forhold til eventuelle negative beskjeder. Men, jeg er ikke like stressa som med første mann, og det er deilig. Da var det rett og slett ikke noe kos å være gravid. Det håper jeg det kan bli denne gangen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...