Gå til innhold

Er det i gang montro!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet tidlig pga min mann som skulle på jobb, og klarte ikke å sovne igjen pga kynnere som ble så regelmessige, men ikke nok med det;

Jeg har vonde tak i korsryggen, og en del nedpress med disse "kynnerne".. Så jeg tok tiden og fikk tre like langvarige tak omtrent i løpet av ti min.

Skal jeg slå på tråden til føden?

Er 37 fullgåtte i morgen:)

Førstegangs som dere skjønner:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en telefon du!

Jordmødrene på føden er der for å hjelpe oss med små og store spørsmål! De er mye bedre skikket til å gi deg et godt svar enn det vi er her inne på BIM! Selv om jeg har født 2 ganger før kan det starte helt annerledes for deg!

En smart måte for å sjekke forskjell på kynnere og rier er å forsøke å legge deg litt, eller ta en varm dusj. Stopper det opp er det kynnere. :)

Lykke til

Skrevet

Slike kynnere som du beskriver har jeg hatt halve natten også - med tak i ryggen og det hele. Dessverre er det nok bare modningen som er i gang for min del, for de var ikke regelmessige og ikke vonde nok. Men de har nok hatt en effekt, for i dag kjenner jeg en ny følelse av press "oppi der". Jeg er 38+3 i dag.

Ellers skal man ha lav terskel for å ringe føden. Er du i tvil, så tar du både en, to og tre telefoner!

Skrevet

Jeg tok en dusj i stad, men når jeg går rundt nå så stopper det ikke. Er ikke altfor vondt, men ubehagelig nok.. Varmende sterke mensensmerter kanskje(??)..

Jeg la meg også ned i senga men da fortsatte det også!

Kanskje ringe føden og høre ja:) er en 40 min å kjøre, og mannen er på jobb 40 min andre veien, så vil ikke dra for å dra hjem igjen:p hehe!

Slimproppen har gått litt også for noen dager siden..

Fødebagen er i såfall klar:)

Skrevet

Fikk også beskjed av jordmor på sykehus om å komme når jeg merket noe så kanskje jeg bare er dum som sitter her nå! He he:)

Litt små-panikk kjenner jeg... Gurii!!!

Skrevet

Har pratet med føden, og hun som tok telefonen trodde det kanskje kom til å bli fødsel. Så siden vi har et lite stykke å kjøre så kunne jeg vente til det tok seg opp før vi kom inn.

Min mann er kommet hjem fra jobb, så er ikke alene nå :) Er betryggende det i hvertfall! :)

Har tak i ryggen, og merker noen av dem begynner å bli vondere innimellom her. Så nå har jeg fått i meg mat, og skal prøve å få et par minutter på øyet.. Har ikke sovet nok kjenner jeg!

Spennende dette her! :)

Tenk om jeg snart får møte vår sønn(??!!) og hilse på han som har levd i magen min i så lang tid<3

Skrevet

Takk takk :) Får håpe det skjer noe egentlig. For noe slikt orker jeg ikke i flere uker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...