Gå til innhold

Lyst og gi din stemme til oss?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det må da være lov og spørre om folk har lyst og stemme... og har du ikke lyst og stemme så er det helt ok... om du ikke liker at folk spør om stemmer her inne så hvorfor klikke deg inn på tråden.. da kan man heller la være..

Flott måte og kunne reklamere litt for seg selv på og man kan stemme igjen til de som stemmer dersom de selv har lagt ut et bilde og vil ha stemmer.

Det er ingen lov mot å be om stemmer tror jeg. Det er i hvertfal ingen lov mot å svare på spørsmål som blir stilt. Av meg får du til og med en begrunnelse.

Ditt spørsmål var "Lyst og gi din stemme til oss?" og svaret mitt er "Nei, jeg synes ikke ungen er spessielt søt og jeg liker ikke tiggingen din."

Det er jo sånn de lager konkurransene, irriterer meg noe grusomt!

De har hatt fotokonkurranser nå flere steder, bl.a Blenda og Lano, og alle lager de sånn at man må tigge stemmer for å vinne. Kvaliteten på bildet o.l. spiller ingen rolle, det er de med størst nettverk som vinner, de samler stemmer på facebook, her inne osv.

Skjønner jo konseptet til produsentene, de får masse gratis reklame på denne måten, men det fører jo ikke til at det beste bildet vinner.

De mer 40 venner på facebook, ikke ha en populær blogg eller vil samle stemmer på alle slags chatteforum er jo sjanseløse i en konkurranse laget på denne måten.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...