holahopp Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Jeg var hos jordmor idag og hun sa han har lagt seg med hodet ned, merket at han snudde seg forrige uke er nå i uke 34. men jeg kjenner bare bevegelser nede altså må det være armene som bokser litt... Men bør jeg ikke også kjenne mer spark med bein altså høyt opp i magen? Kan det være noe galt med den lille siden det er så lite bevegelse der som jeg kjenner?
Fru-MammaVims Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 nurket mitt har festet seg med hode nå er 37 uker. men jeg kjenner fortsatt kun bevegelse når hun bruker armene ikke bena. det er pga morkaka ligger somregel oppfor barnet vil jeg tro derfor tar den imot mye av bevegelsen å derfor kjenner du mer når barnet slår =)
mossirose Skrevet 8. juni 2011 #3 Skrevet 8. juni 2011 Barnet liger jo i en "brett", så når stumpen er opp og hodet ned, så vil beina også peke litt nedover. Som en over skriver, så kan det være barnet sparker mot morkaken eller innover i magen eller også nedover. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå