blir3? Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 I ca en uke har jeg hatt en flekk helt øverst på magen, under venste bryst som sovner/dovner bort. Flekken er evl på str med en appelsin kansje. Blir prikking/stikking i den akkurat som det blir rett før man dovner av i en fot o.l. Noen andre som har opplevd noe lignende? Først trodde jeg kansje det var bh-en som var for stram. Så neste dag prøvde jeg å gå uten, og det ble akkurat det samme. Kommer når jeg sitter litt forover lent eller ligger på venstre side. Begynner å bli skikkelig irriterende! I dag nevnte jeg det for fysioterapauten min, og da tenkte han med en gang at det kunne være pga ribbeina. Så han trykkte på de samme ribbeina bare på ryggen, og jammen var det ikke kjempe vondt der! Han prøvde å myke dem opp litt, og nå sitter jeg her å tenker at det føles faktisk ikke like ille nå. Om det bare er i hodet eller ei aner jeg ikke. Må gi det en dag tenker jeg. Skal til legen i morgen, så får nevne det for han også. Lurte egentlig mest på om det er noen av dere som har opplevd noe lignendet? Er 29+3 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå