Gå til innhold

Jeg har et forhold til en gift mann, og i dag ringte han og spurte meg om...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg merker jeg bare blir sint på deg, HI! Det er kanskje ikke mye du har kommentert her inne, men det lille du har skrevet oser egoisme og arroganse. Sorry, men du tenker kun på deg selv! Når du skriver at dere kommer til å fortsette forholdet så lenge dere begge får noe ut av det (eller hva du nå skrev), så viser det så utrolig tydelig at du ikke har evne til å føle empati. Du burde ikke være stolt av deg selv nå, disse handlingene dine bidrar til at en familie snart vil gå i oppløsning, barn skal snart vokse opp i to hjem, bare fordi dere er ute etter et knull! Og ja, jeg skriver "snart" for det er bare et tidsspørsmål før dere blir oppdaget. Sannheten kommer ALLTID fram, på den ene eller andre måten. Selv om det er mannen som er utro mot kona si, så trenger du ikke bidra. Du kan være så "stor" å si at han gjerne må ødelegge ekteskapet sitt, men at du ikke vil være grunnen. For du sier dere egentlig ikke vil ha hverandre som fast partner, så hva faen er vitsen? Vis at du har integritet og ryggrad, HI! Jeg skrev her inne tidligere, jeg var i den samme situasjonen for 8 år siden. Jeg måtte bare noen runder med meg selv, og fant ut at så lenge han bodde sammen med henne så kunne han ikke fortsette å komme hit. Jeg så henne innimellom, hun kunne smile til meg eller henvende seg til meg i butikken jeg jobbet i, o.l, og der gikk jeg og visste at jeg hadde hatt sex med mannen hennes dagen før. Det var avgjørende for meg! Nei, hvis det bare er lek og moro for deg, finn deg en annen mann som ikke har forpliktelser ovenfor kone og barn. Finnes flust av kjekke og herlige single menn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...