Gå til innhold

Jeg har et forhold til en gift mann, og i dag ringte han og spurte meg om...

Anbefalte innlegg

hva parfymen min heter.

Jeg trodde med det samme at han hadde tenkt å kjøpe til meg, men nei - han skulle kjøpe den til kona si.

Er ikke det tragisk. En ting er at han bedrar henne, men dette....? Skal han tenke på meg mens han har seg med henne da?

Dustemann

Fortsetter under...

Nei, nå måtte jeg le.... :D Jeg har også et forhold med en gift mann. Han er og har alltid vært ekstremt opptatt av perfymen jeg bruker. Jeg hadde på følelsen at han skulle kjøpe den til kona eller noe, så jeg har bare sagt at jeg ikke husker.

Jeg er på vei ut av forholdet. Det tar på og jeg vil ha stabilitet i livet. Dessuten tror jeg han har flere enn meg på gress. Kanskje vi har samme elsker?

Og til dere som dømmer: Hold kritikken for dere selv. dere vet ikke bakgrunnen, ei kjenner dere smerten. Det er vondt for alle parter. Vær forsiktig med hva dere sier, en dag står dere kanskje i samme situasjon. Det skjedde med meg, og jeg angrer bittert på fordømmelsen og gallen jeg spydde ut til sånne som meg. Karma is a bitch....desverre.

Annonse

Det kan jo også hende at han tenker på kona si mens han setter på deg, vet du.

det virker som han forsøker å få kona si til å ligne på deg. Da slipper han å velge bort noe han liker, og det er en stor bonus for menn.

Jeg kan liksom ikke få meg til å synes synd på deg fordi han "bruker" deg. Du har jo bedt om det selv.

Og jeg synes faktisk ikke det finnes unnskyldninger for å bevisst stjele noen annens mann. Nå vet jeg ikke om HI har gjort det: Noen ganger havner man i en situasjon uforvarende, og det er vanskelig å trekke seg ut når man først har senket forsvaret.

Men jeg skulle råde deg til å komme deg ut uansett. Kommer aldri noe godt av en sånn situasjon.

hehe.. vet du, eksen min kjøpte parfymen min til nye kona si nå.. var nesten litt komisk når hun ba meg lukte på den fordi den var sååå god :P Den finnes ikke i Norge engang, kunne kjerringa skryte av :P "jeg vet, jeg har hatt den i snart 15 år" sa jeg da.. da ble hun furt og dro ja ;) hehehe.. menn altså!

Annonse

La meg gjøre det klinkende klart, jeg blir ikke brukt av denne mannen noe mer enn jeg bruker ham. Han har vært klar på fra dag 1 at han ikke kommer til å forlate henne og barna, og jeg har vært like klar på at jeg ikke kunne tenke meg ham på heltid.

Men vi klikker utrolig bra sammen i senga, og så lenge vi begge har utbytte av det uten at noen av oss føler seg brukt så kommer vi til å fortsette med det.

Han har også fått et langt bedre forhold til kona si etter at han traff meg, dette forteller han meg om, så det vet jeg. Jeg er krydderet som skulle til, og hun har det også mye bedre nå selv om hun ikke vet hvorfor.

Hyggelig å kunne bidra til at han får et fint ekteskap også!

Jeg vet det er vondt, 08:52, har vært der selv for 8 år siden...

Men en konklusjon jeg har dratt er at jeg bare kan takke meg selv for at det endte sånn. Jeg skulle holdt meg unna fra det sekundet jeg merket sommerfuglene i magen. Man kan ikke kontrollere hvem man forelsker seg i, men man kan kontrollere seg selv såpass at man unngår at det går til det punktet at man tråkker over grenser. Hadde jeg ligget unna han, så hadde det heller ikke gått til det punktet at jeg hadde forelsket meg i ham. Så enkelt er det, ihvertfall for meg..

Til hi;

Fordelen må jo være, som nevnt over, at kona ikke vil lukte deg på han, men ulempen kan fort bli at han er uheldig å kaller henne ved feil navn i et uvåkent øyeblikk.

Skal ikke dømme, bare komme med et tips. Kom deg ut av forholdet. Det er høyst sjelden elskerinna "vinner" mannen. Som oftest innser mannen etterhvert at det står for mye på spill til at han forlater kona. Spar deg for mer smerte, og kom deg ut med stoltheten i behold.

[Hyggelig å kunne bidra til at han får et fint ekteskap også!]

[hun har det også mye bedre nå selv om hun ikke vet hvorfor.]

Tuller du nå, HI?

Er du virkelig så kynisk? Hadde det vært greit for deg om settingen var motsatt? Tror du ikke heller kona hadde satt mer pris på å ta med mannen i parterapi og fått forholdet bra igjen, enn at han ordner opp på egenhånd ved å knulle andre damer? Må si du virker litt kort. Lyset er på, men ingen hjemme??

Så du anser han ikke som en dustemann kun for det faktum at han bedrar kona si, men først når du føler det går utover DEG da er han dust? Du er ei dustekjerring fordi du gjør dette mot en med-søster.

Kjære deg, karma er noe man ikke kan noe for. Du hadde et valg du. Skal jeg pule den gifte mannen eller skal jeg ikke pule den gifte mannen ....

Du valgte idiotløsningen - det slo tilbake på deg, det er ikke karma det er en selvfølge.

Dust!

Ikke prøv engang å tro at du kan overbevise oss om at du nærmest gjør en barmhjertighetshandling her ved å redde ekteskapet deres!!

Hvordan vet du at hun har det bedre? Og om hun hadde fått vite dette, hadde de fått det bedre da og eller? For nå er det ikke ekte, skal alt bli bedre må alle parter være innforstått, det er ikke kona.

Enig med 14:42. Eier du ikke empati? Hun kommer mest sannsynlig til å finne ut en gang at mannen er utro...kan du forestille deg hennes følelser da??? Og der sitter du og er sjalu over at han vil kjøpe samme parfyme til kona. Jeg blir kvalm av sånne som deg!

En ting er at han bedrar henne, men dette....?

Makan, det verste jeg har hørt, altså!! Virkelig drøyt!!

EEHHH..... Er det værre at han kjøper lik parfyme som du har, enn at han er utro med deg??

Håper du blirgift en d ag... Og håper mannen din med god samvittighet puler andre damer og kommer hjem og lukter billig parfyme !! Det eneste du bidrar til er å latterliggjøre kona hans. Sett deg selv i hennes sko!!!!! Grunnen til at hun har det bedre nå er vel fordi mannen har en eller flere elskerinner, så han er vel blid som ei lerke på gjemmfronten, mens hun aner ingenting stakkar... Nei huff for en ondsinnet verden !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...