Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ser at jeg "bare" har 18 uker igjen så føler jeg meg lettere stresset. Føler fortsatt at jeg er helt i begynnelsen av svangerskapet. Tiden går altfor fort og jeg er redd jeg kommer til å glemme å gjøre ting klart før den lille kommer. Har bare tatt livet helt med ro siden jeg ble gravid og har ikke tenkt på noen ting. Svigersøss har sett på baby utstyr i flere mnd nå, mens jeg sier det er for tidlig å tenke på enda. Er redd den holdningen min kommer til å vare helt til fødselen starter :P huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 17-18 uker igjen jeg også, men for meg kan ikke tiden gå raskt nok.Nå skal det sies at jeg har vært dårlig fra dag èn, og det ser ikke ut til å gi seg, så du er jo ganske heldig som føler tiden går fort :-)

Det er ingen grunn til å stresse med innkjøp enda, men har du en viss oversikt over hva du trenger og følger litt med, kan det jo hende du en dag kommer over noe du føler du har lyst på :-)

Skrevet

Har 14 uker igjen. og jeg synes at etter uke 20 gikk det ganske fort, men før det var en katastorfe for meg.

Det du kan gjøre for å slippe stresse er å skrive en liste over all din behov, så se deg rundt i butikkene finn det du liker, og når fødselen nermer sg er det bare å gå kjøpe det du allerede har valgt. Enkelt og greit. :)

Skrevet

Har vært ganske dårlig jeg også, men det verste er heldigvis over!:) nå har jeg bare ryggsmerter og en liten fare for å besvime hengende over meg :) så noen tilpasninger i hverdagen har blitt nødvendig.

Jeg kommer nok til å gjøre litt småinnkjøp i sommer, bare for å få følelsen av at jeg har gjort noe liksom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...