Gå til innhold

I dag sa en kollega til meg at jeg har den fineste rompa han har sett

Anbefalte innlegg

Hehe, litt på kanten kanskje, men jeg synes det var litt søtt da. Og hyggelig, jeg trener masse og da har det tydeligvis gitt resultater.

Så synes jeg litt synd på ham også for kona hans er skikkelig kjempetjukk og har celulitter som er synlige gjennom buksa. Ikke mye fin rompe å se på hjemme altså, så da er det nok stas for ham å ha noe å hvile øynene på på jobb. hehe.

Fortsetter under...

Annonse

Ok, jeg synes det er topp å få sånne komplimenter altså, det skal du ha. Men du viser deg fra en bedriten side som "synes synd på han fordi kona hans er skikkelig kjempetjukk ..." da ble du bare blah likevel. Kona hans har sikkert en mye bedre peronlighet enn deg, kanskje du skulle trent den også litt?

Han sa det jo ikke til kona si..stor forskjell der. Om han hadde sagt det til en kollega hadde jeg aldri visst om det. Når det kommer til en uskyldig kommentar kan man trygt si at det man ikke vet har man ikke vondt av..Det er jo egentlig ikke en kommentar som betyr noe annet en "du har fin rompe". Javel..

Jeg hadde blitt lei meg hvis mannen min hadde sagt det til noen andre.

Etter barnefødsler og 20 kg mer enn da vi møttes er jeg fullt klar over at min egen rompe ikke er noe å skrive hjem om, og han ser helt sikkert masse romper hver dag som han synes er langt finere enn min.

Men jeg håper virkelig ikke han sier det høyt, av respekt for meg og min dvaske rompe som tross alt er den rompa han har valgt å dele livet sitt med...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...