Gå til innhold

Fotballfruen har lagt ut bikinibilder..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja syltynn.... men jeg synst faktisk hun ser bedre ut nå enn hun har gjort før. Mulig det bare er vinkelen men her var hun jo bare heeeelt syyyyyyyyyyyyklig:

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2010/11/Untitled-15.jpg

(Neida jeg er ikke gal, jeg husket bare dette bildet med skrekk - så måtte inn på bloggen å lete det fram ;)

Annonse

Kanskje hun er det? Har det slått dere at hun kanskje har spiseforstyrrelser og det siste hun trenger er slike som skal sitte å kritisere nettopp kroppen hennes. Noen over her sier at hun alltid har vært veldig tynn, kanskje hun sliter med nettopp det. Jeg kjenner flere jenter som prøver alt de kan for å gå opp i vekt men ikke får det til.

Akkurat som de som prøver alt de kan å gå ned men ikke får det til. Hvorfor er mer mer greit å si fy faan hun ser ut som en anorektiker til ei som er tynn enn fy faan hun ser ut som et fleskeberg om ei som er lubben?

Jeg syntes hun var vakker jeg. Fin kropp hadde hun også, kunne tenkt meg sånn kropp. Tenk alle klærne som hadde sett fantastisk ut på meg da!!! *drømme seg bort litt*

Desverre er jeg ikke så spedbygd som henne - og sikkert myyyye latere også, skal ta meg selv i nakken.

Så - er dere sjalu på den vakre piken dere da? Jeg er litt sjalu!

Mulig det - jeg spekulerer ikke i hva andre lider av. Jeg er utdannet ser du og vet hvilken prosess det er å stille en diagnose på noen.

Om hun da har en eller annen form for spiseforstyrrelse så har hun kanskje også et veldig negativt selvbilde og et dårlig forhold til kroppen sin. Er ikke det synd? Hun er jo en veldig vakker dame!

Annonse

Observasjonen ...den må du lenger ut på landet med.

Om jeg kaller deg for ei smellfeit blubbe så er jo det også en observasjon eller? Faktisk en mer nøyaktig "observasjon" siden jeg ikke legger ved en diagnose som kanskje er feil. Eller kanskje du sier om feite mennesker "Det ser ut som hun lider av trøstespisning/tvangsspisning"?

Jeg driter i hva hun veier og hvor høy hun er for det er ikke min sak og ....ja ...jeg driter i det. Hun ser bra ut. Faktisk så er hun jo ca. like slank som hun der modellen hun har lagt ut rett over bildene sine fra h&m/viktorias secret. Flotte damer, både fruen og modellene.

Hehe....du er utdannet du altså....... ja det er det jo ingen andre som er her inne :)

Jeg har 8 år fullført universitetsutdannelse, men jeg visste ikke at dette var en konkurranse i hvem som hadde studert mest.

Hva som er bakgrunnen for at noen er syke er faktisk mye vanskeligere å vite enn at noen ER syke. Så på en eller annen måte så biter du deg selv i baken når du skriver at hun sannsynligvis har ett veldig negativt selvbilde og et dårlig forhold til kroppen sin. Hvordan kan du vite det? At hun ER syk er det imidlertidig lite tvil om. Det er bare å lese det hun skriver og se på bildene.

Jeg synst forresten det er veldig synd. For dama er jo kjempepen og sliter tydeligvis. Men samtidig mener jeg at det er viktig å få frem at det er UNORMALT å ha ett slikt forhold til mat, trening og kropp som hun tydeligvis har.

HUN ER SYK OG SYKT TYNN. Det er ikke stygt ment å skrive det, men hun og andre som ønsker å være som henne trenger faktisk å høre det!!!

du kan ikke sammenligne caroline med vs modellen. Hun er jo sunn og frisk og har akkurat så mye som hun trenger, caroline derimot ser kantete og syk ut. Jeg synes jeg er slank men jeg er ikke i nærheten av henne og godt er det. Hadde helt ærlig ikke turt å gå i bikini hvis jeg så så syk ut. Det er unge jenter som leser denne bloggen, som ser opp til henne og vil være som henne. Hun kunne spart seg for bildene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...