Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Lillegutt er 4,5 mnd og babysjuken tar meg nå allerede! og jeg som ikke skal ha flere. De som kjenner til nicket mitt og leste litt av innleggene mine på BIM vet hvorfor. Kraftig bekkenløsning. Så nå har jeg begynt med behandling som virker men sliter endel enda så får ikke lov å gå turer f eks. Meeen så er det det fenomenet med å ville ha flere barn da som kommer og går i perioder. Og det er da det er kjekt med DIB. Bare å søke opp nicket mitt og lese de innleggene jeg skreiv under svangerskapet og babysjuken går over tvert. hehe Veldig greit altså Jeg verken vil eller kan få flere men det kommer allikevel gitt.
J -76 Skrevet 8. juni 2011 #2 Skrevet 8. juni 2011 Heisann Mrs bad. Gutten min er 4 måneder og 2 uker. Vi er helt bestemte på at det nå er nok med våre 2 barn, så ja jeg er også i min siste babyperiode, veldig rart! Vemodig at klærne man legger bort, ikke skal frem igjen..... Er ikke så babysyk da for jeg føler gutten min er veldig baby enda da han ble født litt prematur og jeg er fortsatt mye oppe om natta. Med tiden kommer nok kriblingen, og da vil jeg gå tilbake til dagboka og innleggene her, bekkenløsning her også, men aller tøffest for meg var den uendelige lange prøveperioden før det ble klaff denne gangen, nesten 2 år. Nyt tiden med lillegull :-) Klem
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2011 Tida går for fort! Er nok det som er det største problemet. Men så gleder jeg meg veeeldig til barna vokser til og blir i 4-5 årsalderen. Hvor mye for tidlig ble han født? Bror min fikk en baby 13 dager etter meg og han kom nesten 4 mnd for tidlig. Og søstra mi fikk baby14 dager etter meg. Men hun fødte til termin da. hehe Ble 3 veldig tette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå