Gå til innhold

Har dere vurdert å fjerne anonymforumet?

Monajenten

Anbefalte innlegg

Det står øverst at man ikke skal krangle, men det er jo syke tilstander der inne til tider. Folk blir hetset med, voksne mennesker mobber uten å mukke, og oppfører seg generelt dårlig.

Jeg snakker ikke om alle, kanskje det bare er et par stk som holder på, men forumet er jo ofte dekket side opp og side ned av drittslenging av alt og alle. Hvorfor fjerner dere ikke forumet?

Hensikten var vel å lage et anonymt forum for de som ville ha muligheten til å stille pinlige spørsmål etc. uten å vise identiteten sin, men når dét er et minimalt bruksområde i forhold til mobbingen, hva er da poenget med å ha det fortsatt?

Det er ikke noe problem for de anonyme å lage seg en anonym bruker, men jeg tror det vil minske mobbingen å bare fjerne hele forumet selv om det virker som om det er mange som bare er der. Evt. gjøre det om til en alternativ skravleside e.l.

Jeg vet ikke, jeg har ikke løsningen på alle verdensproblemene, men jeg er ikke den eneste som syns det er virkelig gale her til tider, og modereringen er jo helt håpløs stort sett hele tiden, det kan dere ikke nekte for. Er det ikke på tide å gjøre noen grep snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den siden er jo mest brukt nettopp fordi man kan være anonym. Jeg liker konseptet anonymforum, fordi jeg liker å signere anonymt. Skulle heller ønske at det var mer moderering, slik at støtende og upassende innlegg ble slettet fortløpende og ikke lå ute i dagesvis før det ble gjort noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem på anonymforum om man rapporterer/klager på innlegg man mener går over grensene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei på dere.

Takk for innspill.

Jeg er helt enig med dere om at anonymforumet ikke fungerer helt optimalt. Nettopp fordi det er litt for mye krangling og drittkasting der inne.

Men vi vil fortsatt ha et anonymforum slik at alle har muligheter til å stille spørsmål og komme med erfaringer, bekymringer og spørsmål uten å skrive under nicket sitt.

Men jeg kommer til å kikke nøye der inne, og prøve å snu tonen litt.

Det er jo mye hyggeligere med et forum hvor ingen er redd for å få dritt mot seg.

Så hva om vi begynner med kampanjen: vi er greie og konstruktive? :)

Jeg er i så fall med!

Hilsen Elin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...