Lykkemamma Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Har nettopp fått påvist HD på gullklumpen vår på 4,5mnd. Hun blir gipset iløpet av noen dager. I den forbindelse lurer jeg på hvordan man skal gjøre det med bilsete? Det vi har blir for smalt. Har noen av dere noen tips. Hun kan jo ikke sitte for bratt i ryggen siden hun er så liten. Det er mulig hun må ligge i strekk også noen uker, får vite det på torsdag. Hvordan gjør man det med ammingen da? Må jeg slutte å amme? Andre tips som er lure å tenke på? Har grått hele gårdagen på hennes vegne, men fant ut i dag at jeg heller måtte bruke energien på å forberede meg litt...
mamma-9 oktober-2010 Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 Hei, Har selv en gutt med HD. Han har skinne nå, men må gipses om en uke. Han er 8 mnd og vi har akkurat kjøpt ny bilstol: Acta Graco Cosmic Comfort. Vi kjøpte brukt på Finn.no til 500kr. Nytt koster det ca 2500kr. Jeg har fått svar på alle mine spørsmål og masse støtte og gode råd på facebook siden: PUTEKRIGERNE. Gå inn der så er vi over 400 HD foreldre som vil svare deg så godt vi kan :-) Vår sønn begynte med skinne når han var 4mnd og det var mye skrik og utilpass unge ca en uke. Men så bedret det seg gradvis og nå åler han seg rundt på gulvet med skinna på og smiler hele dagen lang. Det kommer til å gå så mye bedre enn du tror!! Vi får tenke at det er bra de oppdaget det nå og ikke senere når han evt hadde begynt å gå og slikt. Masse lykke til og ta en titt på facebook!!! Det ligger også endel informasjon på putekrigerne.no
Lykkemamma Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2011 Tusen takk for tipset om facebook siden. skal ta en titt der. Det er utrolig hvor lite info det er om hoftebarn. Føler at selv legene ikke vet hvordan de skal behandles. Blir så oppgitt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå