Gå til innhold

Treffe kjærestens eks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt begge deler. Har gjort det flere ganger, faktisk. Men de var hyggelige og ikke penere enn meg, så det gikk helt greit. Finnes heller ikke sjalu eller usikker på mannen min, så det var liksom ikke noen konkurranse. Han har fortalt meg mye om eksene sine, så jeg visste jo endel fra før.

Vel, ene eksen hans bor bare noen km. unna, så det sier seg selv at vi treffes. Jeg er bare mest forundret over hvor forskjellige vi er. Hun er en slik person som skal bruke alderskortet sitt mot alle som er yngre, og sitter å roper at alle er så barnslige, og hun er voksen. Så jeg er bare forundret:-)

Jeg føler det veldig ubehagelig å tenke at han har elsket en slik dame.

Annonse

Ja ja, får kanskje gå i meg selv litt, men er jaggu ikke så lett å finne ut hvordan man skal kvitte seg med sjalusi nei! I hvertfall ikke noen god følelse...

Kan jo nevne at samboer var utro for 3 år siden, men henger vel i usikkerheten min:(

Hi

syns ikke det er noe trivelig... men siden de er i samme vennegjeng, så er det uungåelig.... Hun ble dumpet, og er litt kjip med meg, som om jeg var klar over dette før vi ble sammen. (var en viss overlapp har jeg forstått i ettertid... )

Tja, det er litt forskjellig. Den ene exskona hans omgås jeg veldig greit med. Vi treffes relativt jevnelig, og jeg kan godt finne på å ringe til henne hvis det er ett eller annet. Har hennes nummer på min telefon, og hun har mitt. Men det er ikke slik at vi er veldig tette, bare at vi kan omgåes som normale mennesker.

Damen fra det andre lange forholdet i hans liv skal der imot helst ikke komme nær meg, og hun passer seg nok for det også. Men det har mer med ting hun har gjort enn at hun er hun. Også synes jeg det er litt flaut at han har vært sammen med en så dum dame over så lang tid.

Vil ikke sammenlignes.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...