Fru-MammaVims Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Spira mi pleier altid å bevege seg men nå de siste dagene har hun beveget seg mindre og mindre, å i dag har jeg ikke kjent mer en 1 liten bevegelse å thats it.. bør jeg ringe føde å høre hva de sier elelr vente til timen min hos jordmor i morgen kl hal 11.. trenger svar fort siden jeg er i byen nå å skal snart til ålgård der jeg bor =)
oooops..... Skrevet 7. juni 2011 #3 Skrevet 7. juni 2011 Ring føden!! Det er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Du kan også prøve å spise eller drikke noe kaldt, det pleier å få barnet til å bevege seg. Men hadde jeg vært deg, så hadde jeg ringt nå uansett!!!
tre små knotter Skrevet 7. juni 2011 #4 Skrevet 7. juni 2011 Jeg kan selvfølgelig ikke råde deg til hva du skal gjøre. Baby i magen her har rolige perioder, har gått en til to dager uten at jeg har kjent noe for så å kjenne mye liv. Men når det er sakt er det bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Lykke til:)
junimamma2011 Skrevet 7. juni 2011 #5 Skrevet 7. juni 2011 anbefaler deg og ringe føden. det gjorde jeg da jeg kjente lite liv. dro inn og ble undersøkt Bedre enn å gå rundt å bekymre seg. Prøv også å drikk iskaldt vann Lykketil <3
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 7. juni 2011 #6 Skrevet 7. juni 2011 ring føden!!! det er sikkert ikke noe, men ring å f dette bekreftet så du får slappet av. man skal aldri vente en dag å se det ann!!! lykke til, det går nok bra
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 7. juni 2011 #7 Skrevet 7. juni 2011 Hei hei, minien i magen min har veldig forskjellige dager. Noen ganger kan jeg knapt kjenne noen ting på et par dager uansett hva jeg spiser eller drikker, og så plutselig så tar det seg opp igjen og blir helt baluba der inne. Jeg er i uke 33.
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 7. juni 2011 #8 Skrevet 7. juni 2011 Hei. Hvordan gikk det med deg?
Fru-MammaVims Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2011 de kunne ikke svare på hvorfor jeg ikke kjente så mye, men de kunne si at morkaka var så å si klar for fødsel å hodet var feste. å under son ctg eller hvadet kalles hadde jeg 30 saimmentrekninger på en time. så Fikk beskjed om å gå hjem, å at jeg ikke trengte vente så lenge på fødsel =) å de tok okså veksestimering å den kom på 3300g ved fødsel.. så det jeg egentli fikk beskjed om var at fødselen nermet seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå