Gå til innhold

Folk må få lov til å være i mot abort! De velger å avslutte et liv, kanskje ikke fint å kalle dem for morder akkurat...

Anbefalte innlegg

Men, som sagt, de VELGER å avslutte et liv.

Folk har sine grunne, og alt det der, men at folk reagere på det... det MÅ være lov!

Jeg blir psykisk og fysisk dårlig av å tenke på at det levende fosteret inne i magen til mor - og så velger mot å avslutte livet deres. De skal "skapes" ut og kastes... nei, jeg synes det er HELT horibelt :(

Og, ikke meningen å være stygg. Men jeg synes det her er GRUSOMT! :(

Fortsetter under...

nå begynner jeg å bli lei disse trådene her, men det er jo ikke det at man ikke har lov til å være i mot abort. Men man kaller da ikke hverandre for mordere fordi om man har forskjellig abortsyn..

Enig. Det er et forum her som heter "Beholde barnet?" og beveger man seg utenfor det forumet kan det komme reaksjoner.

Likevel, det er av og til noen som spør på Anonymforumet, og da er det kanskje best for dem hvis de har en relativt kort og anonym overskrift. Som for eksempel "ultralyd ved abort?" og ikke en lang setning.

Selv om det ikke er politisk korrekt så føler jeg det også litt som om det skulle være et mord. Jeg blir veldig uvel når det snakkes om abort. Men jeg har aldri sagt til noen at de er morder eller skjelt dem ut. Men jeg syns egentlig abort er helt forferdelig. Det må være lov å hate en slik handling.

JA det er lov til å ha andre meninger.. MEN jeg synes det er unødvendig av deg og lage ENDA et innlegg om dette, grow up, vi har allerede lest hva du og andre har å si om saken..

Annonse

Det å VELGE å avslutte et liv, med overlegg... det kan vel kalles så mangt.

Kanskje ikke så dumt å kalle en spade for en spade? Eller, kanskje man skal spare seg for å skrive det - selv om man tenker det?

Selvfølgelig skal det være lov å mene hva en vil om det, og selvfølgelig skal det være lov å gi uttrykk for det, men hold det nå for pokker meg littegrann sivlisert da menneske! Det er ikke snakk om reaksjoner i det innlegget som ligger her nå, det er snakk om umenneskelig og uhyrlig trakassering av en person som har det jævlig nok med seg selv!

Skam dere, alle som kommer med slike kommentarer og uttalelser!!!

Signerer deg, HI. Jeg synes det er skremmende hvor lett ENKELTE (mark my words, overhodet ikke alle) tar på det å kunne fjerne ett liv.

Jeg kaller en spade for en spade. Det er ett liv, samme hvor mye man vrir og vender på det. (Og det er vi skummelt gode på)

Hilsen en celleklump, som tror at alle celleklumper har rett på sjansen til liv, uansett hvor mange måneder gamle de er :)

Eg er og i mot abort, og får vondt i magen når desse innlegga kjem. Men eg synes ikkje det gjev meg rett til å slenge ut dei grovaste skuldingar mot nokon som er i ein vanskeleg situasjon. Eg trur heller ikkje at det tener "saka" å oppføre seg på den måten.

Du må gjerne kalle meg morder for ikke å ville bære frem et foster.

Jeg mener på samme måten du er en massemorder som ikke bruker dine penger og resurser på å redde flest mulig barn fra sultedøden.

Javel. Det synes du. Jeg personlig blir helt kvalm av en del abortmotstandere som ukritisk terroriserer sine medmennesker med meningene sine og noen av dem synes til og med det er greit å drepe (hvilket i seg selv er så selvmotsigende at hjernen min slår krøll på seg av å tenke på det).

Annonse

Veel, man er altså skyldig om man bor i et hus med moderne innredning og eier en bil? Det kan være, men jeg føler meg overbevist om at 23:47 har tilgang til en PC, og den PCen har hun nok brukt penger på!

Det blir daakkurat det samme.

Sultrammede barn harvel like stort menneskeverd som et foster og du har mulighet til å redde begge om du er villig til å ofre noe selv. Offeret vil etter min mening til og med være mye mindre om for at du skal kunne reddet et barn fra sult enn for å redde et foster du ikke vil ha. Hva er den forskellen og hvorfor er det greit å kalle meg dum for mine meninger?

Nå er det bare "gærninger" som dreper abortleger. Men tankegangen bak er at fostrene er uskyldige mens abortlegene er skyldige. Og man skal ikke ta uskyldig liv.

Selvfølgelig har jeg det. Jeg kunne valgt å redde mange fler om jeg hadde ønsket det, men jeg prioriterer meg selv og mine nærmeste, akkurat som jeg prioriterte meg selv da jeg valgte abort. Hvis aborten gjør meg til "morder" gjør resten av livet meg til "massemorder", men daer det mange "massemordere ute å går.

Og de som tenker sliker svært syke mennesker. De gærningene som står utenfotr abortsentre i USA er onde mennesker som tror de har rett til å ødelegge for andre. Primitivt og ondt.

Javel. Jeg har ikke tenkt å ta hevn på samme måte som gærningene, men jeg skjønner deres tankegang. Er jeg dermed svært syk?

Dere som er så imot abort må leve et veldig enkelt liv og være ganske naive.

Så dere mener at det er helt greit å sette et barn til verden som feks må leve resten av livet sitt i store smerter eller som må leve i fattigdom, bli missbrukt hele barndommen. Det er egoistisk det !

Noen mennesker har faktisk såpass selvinnsikt at de vet at de ikke har det som et barn krever og trenger .Og det kan være alt fra økonomiske grunner, rus, empati, at barnet vil lide resten av livet osv.. Er ikke alle som egner seg som foreldre og jeg syns det er utrolig modig og tøft av de og innrømme det!

Det er utrolig egoistisk å få et barn du vet vil lide og ha store smerter så lenge det lever!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...