Gå til innhold

Hvilken trille fikk du med deg gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen?

Anbefalte innlegg

Skal reise fra spania til nordnorge og vil gjerne bruke trillen i de fire timene jeg skal være på gardermoen. Skal kjøpe trille, men er det noen som IKKE har fått trillen sin igjennom sikkerhetskontrollen, og hva med der som har fått den igjennom, hvilken hadde dere?

På forhånd takk :)

Fortsetter under...

Fikk nettopp med meg paraplytrillen vår av merke Buggy Plus 4 ME gjennom sikkerhetskontrollen. Det var han i bagsjeinnleveringa som sa at vi kunne ta den med oss. Vi hadde klart oss uten i grunn, men fint med muligheten da. Dette var på innenlandsflyvning med Norwegian. Leverte den bare til den ansatte i gaten og plukket den opp hjemme på bagasjebåndet.

Jeg reiser mye, har reist fra diverse flyplasser, inkl gardemoen.. Har vogn, ikke trille og den har aldri gått gjennom sikkerhetskontrollen. Det er ikke noe krav om det, ikke som jeg har hørt om iallefall. Får de den ikke gjennom bare bruker de manuelle apperater for å undersøke den.

Men hvis du alikevel vil kjøpe reisetrille er McLaren fin, og den hadde nok gått gjennom om du ønsker det.

hørte bare noen som sa at de kan nekte deg å ta trillen gjennom sikkerhetskontrollen og bli nødt til å sjekke den inn med bagasjen, og det ville jo være litt surt :)

Ja mclaren er fin, stort sett alle har den her nede. Jeg så på en bebe confort i dag og en chicco siden ryggen kan legges helt flat på begge. Likte veldig godt bebe confort sin. Liker utseende på mclaren da :D

Vi fikk med oss SIMO sportstrillen vår gjennom sikkerhetskontrollen. Ingen problem. Bare sørg for å ikke ha så mye løst i vognen gjennom, legg det på båndet. Ellers tar det lang tid, for de må jo sjekke vognen.

Annonse

det er forskjell på selskap og flyplasser tror jeg. Vi har en quinny zapp av den gamle varianten, blir veldig liten sammenslått. Den har vi stort sett fått med oss gjennom sikkerhetskontrollen og inn i hattehyllen :) Har sånn fin veske til den som vi pakker i før vi skal inn på flyet. da ser den ut som en vanlig/litt stor håndbagasje. Egner seg veldig fint til småturer, men har ikke liggestilling, så vi har pleid å sjekke inn annen vogn i tillegg...

oi det var et langt navn på en trille, flypapir :)

Jeg får satse på at jeg får den med meg gjennom kontrollen, skal reise med norwegian hele veien og håper de forbarmer seg over meg som reiser hele den lange veien alene med en tung liten baby :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...