Gå til innhold

Å hjelpes.. Jeg må ut av leiligheta imorgen, men har ingen steder å dra!

Anbefalte innlegg

Trenger tips til veldig billig hotell eller camping (med litt standard) i Oslo området! Må ikke være lenger borte enn 3 timer med buss/tog. Skal være borte til ihvertfall søndag/mandag med en 13 mnd gammel jente. Jeg er alenemor og har meget dårlig råd, så veldig billig hotell/boplass for noen få netter! Har absolutt ingen å dra til:-(

Pliiiis hjelp, jeg er desperat!

Fortsetter under...

I morgen tidlig må du dra på NAV å si at du er uten et sted å bo. Du får garantert hastetime dersom du sier st du har et mindreårig barn. De plikter da til å finne et husvære til deg. Du kan riktignok ikke forvente å få en leilighet men en hospitsplass har dere krav på. Jeg har selv måttet bo bo hospits i nesten 2 mnd da min sønn var 3 år gammel. Jeg måtte ikke betale men de trakk en andel av overgangsstønaden min som husleie.

Lykke til

Annonse

Hvis du er på Facebook, så legg det ut der og be vennene dine hjelpe deg å spre at du søker bosted for noen netter.

Har selv vært i samme situasjon som deg ifm kjøp av ny- og salg av gammel leilighet.

Det er en fortvilet situasjon å være i.

Vet forresten at det ikke er så dyrt på Cochs pensjonat på Majorstua, http://www.cochspensjonat.no/

klart han kan om kontrakt er gått ut.. men må gå gjennom namsmannen da..og det tar tid..huseier har ikke lov å kaste ut noen på egenhånd..

men i dette tilfellet høres det jo ut som det bare er for noen dager.. oppsussing eller noe?? da blir isåfall rettighetene få...

Takk alle sammen.

Jeg måtte flytte ut av vår leilighet pga. muggsopp og fikk bo hos min mors forlovede. Men nå holder han på å selge leiligheta si og det kommer noen og pusser opp leiligheta imorgen allerede (fikk vite det idag). Hadde planlagt å dra til tanta mi to timer herfra, men hun sa plutselig at det likevel ikke passer fordi de skal få overnattingsgjester. Aner ikke om jeg kan få dekket tak over hodet når leiligheta mi har muggsopp og jenta mi ble innlagt på sykehus i mai pga. dette (astmaanfall, og hverken jeg eller barnefar har astma, forøvrig få i nær familie har astma, kun en jeg vet om).

Huff, kjip situasjon jeg er i nå:( Begrenset med penger har jeg også....

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...