Katio Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Vet ikke hvem jeg skal velge? noen som har noen synspunkter,råd? hvem er best å trille? hvem har størst bag? Hvem av dem er best?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 TFK har størst bag, men der stopper plussene synes jeg. Det er likevel ikke så mange små som ikke vil opp og sitte når de er 5-6 måneder likevel. OTH har en uslåelig kvalitet, de er dønn solide, og holder i mange år. TFK har mange flere smådeler og skruer (som ruster) og selv synes jeg OTH har et renere og stiligere utseende. OTH er kjempegod å trille og ruver ikke like mye som TFK.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #3 Skrevet 8. juni 2011 Jeg liker mountain buggyen best!! Kjøpte meg først en brukt TFK, men likte den ikke noe særlig.. den var fra 2008, men alle skruene og knappene på den var rustet. Synes også det var utrolig tungvint med glidlåsene i ryggen. Mountain buggy har en mye bedre og enklere løsning der synes jeg. Bagen er mindre, men det kommer vel an på hvilken årstid man får barn på, om man skal bruke pose eller ikke. Av erfaring vil barnet helst opp å se litt i 5-6 mnd alderen uansett Har kjøpt meg en ny mountain buggy nå, og er storfornøyd! Eneste er at den blir litt baktung med stelleveske når barnet sover.. men slik er det vel med alle trehjulinger regner jeg med! Dessuten er mountain buggyen mye penere å se på, den ruver ikke så mye.. Utrolig god å kjøre også! Det er i hvertfall mine meninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå