Gå til innhold

Det er det styggeste/kvalmeste jeg leser her inne og jeg blir så SINT .....

Anbefalte innlegg

Blir veldig lei meg når jeg leser dette, jeg ble tvunget til å ta abort og jeg fikk sterke psykiske plager pga dette, klarte ikke se på gravide uten å knekke helt sammen i tusen biter... Jeg banket megselv sånn innvendig og tenkte at jeg hadde drept mitt eget barn... heldigvis har jeg det mye bedre nå og har kommer over episoden... Noen mennesker burde passe munnen sin...

ABORT er valgfritt, og man er ihvertfall IKKE morder, det er en farlig tankegang!! Veit om mange som ikke burde være mødre, noen ganger tenker jeg at det hadde vært fint med en ''fører-prøve'' på å bli foreldre... og noen burde ikke ha hatt tilgang til internett!!!!

Fortsetter under...

Det er stygt gjort ja. Blir litt som sånne ekstreme kristne og deres håndtering av anti-abortkampanjene deres. Med sånne skjellsord som dette til kvinner utensfor abortklinikker. Utrolig stygt gjort!!

Du kan godt være imot abort for din egen del. Ingen som noensinne kommer til å kalle deg stygge ting fordet. Men at du kaller ei dame for morder og sier hun dreper barnet sitt når hun har tatt et veldig, veldig tungt valg, som i tillegg helt sikkert er det beste for henne så viser du at du har fryktelig lite innsikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...