Gå til innhold

Det er det styggeste/kvalmeste jeg leser her inne og jeg blir så SINT .....

Anbefalte innlegg

Når noen skriver morder/du dreper babyen din i en abort tråd.

Syns det er helt forkastelig at noen skriver det og så feigt å sparke folk som ligger nede...

Du vet hvem du er! SKAM DEG DIN FEIGE DRITTKJÆRRING!!!!!!

Fortsetter under...

Annonse

takk for at du starter en egen tråd rettet mot meg. Jeg vet godt hvem jeg er og hva jeg står for. For meg er abort det samme som drap. Jeg skjønner at jeg tråkker mange på tærne når jeg skriver det. Men som tidligere nevnt, jeg synes det er det verste man kan gjøre.... og kall det gjerne en liten celleklump eller hva som helst. Men jeg så ul bilde av barnet mitt i uke 11, da kunne jeg fremdeles ta abort... og det jeg så var et lite nurk som suttet på tommelen sin... så for meg er det et menneske.

Ja det burde være utestegningsgrunn! Og da utestegning av ip-adresse så det ikke bare er å lage ny profil. Fatter ikke at dte finnes så onde mennesker som det man ser her inne av og til... :(

MEN... what goes around comes around, så jeg tenker nok drittkjærringa får sitt uansett. Karma, vet dere.

ærlig talt,... jeg skjønner at folk ikke syns det er "riktig" med abort, men at det er det verste man kan gjøre er vel å ta litt hardt i..

jeg syns forøvrig at det er helt motbydelig med alle de som dreper edderkopper men jeg kaller de ikke mordere for det om .. det er jo tross alt ikke ulovlig (Haha, JAAA DETTE ER SATT YTTERST PÅ SPISSEN!!!)

Annonse

utrolig hvilke reaksjoner osm kommer.....

Men dere kaller da andre for stygge ting når dere er uenig i noe.... og dere er raske med å komme med råd om barnevern og kaste ut gubben når det er noe.... men når det gjelder abort, da er det stakkars hun som tar abort. Unnskyld meg, er det fordi nesten alle her inne har tatt abort en eller flere ganger???

Helt enig i at det er forkastelig å skrive.

Alle har selvsagt rett på sin egen mening, men det går an å beholde vettet og medmennskeligheten for det.

Jeg skjønner at abort ikke er "optimalt", men støtter de som gjøre dette.

Et par ting. Med tanke på alle abortene som gjøres i verden, hvordan tror man det hadde sett ut om alle disse var født - sånn i et større perspektiv? Kan se for meg noen scenarioer der.

Både min mann og jeg kunne lett ha vært aborter pga omstendighetene. Plager det meg? Overhodet ikke! Da hadde vi bare ikke vært, og verden hadde nok vært den samme.

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

Jeg svarte nettopp på det innlegget, enkelte her inne slutter aldri å sjokkere meg.

Denne dama skriver at HI er morder og at det gjør henne trist når noen dreper et barn. Men det er selvbestemt abort i Norge, så da må man bare godta at enkelte faktisk benytter seg av denne retten. Det som gjør MEG trist, er at her inne er det kvinner med barn, gravide kvinner og kvinner som ønsker seg barn. Da er det på tide å tenke på at når vi tar/ har tatt på oss dette ansvaret så bør vi også vise oss voksne nok til å respektere at andre har forskjellige meninger enn oss og/eller gjør ting annerledes. Er det liksom ikke meningen at vi skal gå foran som gode eksempler? Hadde dattera mi på 11 år lirt ut av seg noe sånt på internett, så hadde pc'en blitt inndratt for flere måneder!

jeg synst også at det å ta abort er forkastelig.

For meg er det det samme som å ta et liv.

og dersom de som har tatt/ tenker på å ta abort tar seg nær av mine meninger, så er det deres egen feil.

vi har alle rett til våre meninger og våre egne synspukter.

men vi kan alle prøve å si ting på en medmennesklig måte.

for de som tar abort er nok ikke valget lett.

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

Jeg var også på ul i uke 11 og så det samme som deg. Vesla mi lå og sprellet og sparket. Hun var fiks ferdig, med små hender og føtter og alt, skulle bare vokse seg 100 ganger større. Jeg husker tårene begynte å trille da jeg tenkte at herregud, det er jo fortsatt lov til å ta abort, det skulle aldri vært lovlig!

Men uansett hva vi mener og har erfart, dette er ikke vårt valg å ta! Dette må man få bestemme selv, uten å bli tråkket langt ned i søla. Dette er et vanskelig valg å ta så lenge det ikke var planlagt. Skal man ta abort og kanskje slite i årevis med psykiske ettervirkninger? Eller skal man sette et barn til verden som man kanskje ikke er i stand til å ta seg av eller forsørge? Dette er heldigvis enhver kvinnes rett å bestemme!

Nå er jo folk her forskjellige da. Er mye jeg er imot som andre gjør, men jeg har ingen rett til å bestemme over andre, ikke er jeg så slem og ekkel at jeg lirer utav meg stygge ukvemsord til andre damer.

Men nå er det jo en del her som tror de eier verden, og alle skal gjøre som dem.

Det som er litt spesielt er jo at de fanatiske abortmotstanderne i USA, de som mener at et liv er liv fra unnfangelsen, og som mener at fosteret har en selvskreven rett til å få leve, de er samtidig i stand til å sprenge abortklinikker, skyte de ansatte, og er gjerne tilhengere av dødsstraff... Så det er bare fostere som har denne retten tydligvis...

I USA lever mange i stor fattigdom, en del mennesker med små barn lever på gata eller i en bil. Hva slags oppvekst er det for et barn? Og hvor vil de ende opp som voksne? Kanskje det er en fordel at fødselstallene i denne gruppa reduseres? Helt ærlig, er det noe godt liv for et barn å vokse opp på gata i en getto? Og sånn vil det være så lenge enslige mødre f.eks. ikke får noe særlige stønader, folk mangler helseforsikringer osv...

Mange barn her i landet har det heller ikke særlig godt. Det er tross alt titusenvis av barn som trenger tiltak fra barnevernet. Og tenk på dem som *ikke* får hjelp? Som Christoffer, eller ungene i overgrepssaken i Alvdal...

Et foster som blir abortert vet jo ikke om det, og kan følgelig ikke savne det å bli født... Kanskje det er mange flere som burde tatt abort? Men, de det gjelder har kanskje ikke nok selvinnsikt til å innse at de aldri burde få barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...