Gå til innhold

Andre som mener det ligger noe i det her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene fått skikkelig trang til og vaske hus, har skurt ned hele huset, denne trangen fikk jeg forrige gang også, og et par dager etter at jeg var ferdig kom lillegutt:)

Snakket med svigermor om dette og hun sa hun hadde det på akkurat samme måte. Så hun mener at nå er det nok like før bayen velger og komme!:)

Andre som har skikkelig vasketrang og føler at fødselen nærmer seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, ikke godt å si... Husker egentlig ikke med de to andre, jeg... Men jeg er veldig inne i en "rydde, vaske og gjøre klart"-periode, men får ikke gjort så mye som jeg burde;) Kan også ha noe med at jeg blir veldig rastløs av å gå hjemme i permisjon;)

Skrevet

Hi,hi skulle virkelig ønske at det stemte.

Hadde blitt skikkelig glad for både et rent,skinnende hus og en liten lillebror nå....

Kan ikke melde om noen spesiell vasketrang her i gården nei...:-)

Skrevet

Jeg har det sånn, men er bare fullgåtte uke 35 så det blir ikke noen baby med det første her!

Redeinstinktet har slått inn mot slutten i hvert svangerskap, og det er deilig å ha alt i orden til babyen kommer:)

Skrevet

Husker forrige gang jeg gikk gravid, da fikk jeg plutselig så mye energi og vasket rundt stua. To dager etter var gutten født:) Tror kanskje det kan være noe i det. Nesten så jeg håper det blir sånn denne gangen også;) Snart bare 4 uker igjen, så det gjenstår å se...

Skrevet

hei har det veldig slik selv, hadde det sist oxo...etter 2 dager kom han ( 10 dager over termin, men var slapp i tiden rundt termin til det ble overtid..så fikk jeg energi )

har 3 dager igjen til termin nå, og skal gjøre en del vasking idag (ikke at det trengs,bare for å gjøre noe hehe), siste gang håper jeg før bebisen kommer..så er det rent og fint når vi kommer tilbake...

vil ha en bebis innen helgen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...