Gå til innhold

Noen som er begynt med Up&Go-bleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefaler du de fremfor vanlige teip-bleier?

Hva ligger de på i pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja vi har brukt det en stund på mini 7 mnd og 10 kg og jeg foretrekker det, spesielt når han sover siden han ofte bare ligger i bleia og da ikke kan fikle med teipen :)

Skrevet

Ja, men kun fordi jeg kjøpte feil :P

Vesla er 5 mnd. og for vår del er det best å bruke de med borrelås.

Hun har bæsjet i up&go-bleiene to ganger, og begge gangene kom det opp bak på ryggen.

Skrevet

Hei du:)

Jeg elsker up&go bleiene av den enkle grunn at hun ligger IKKE stille når jeg bytter på henne lenger. Hun vil bare over på magen uansett hva jeg gjør så da er det lettere å sette henne på fanget og ta på up&go!

Nå er datteren min 8 mnd gammel og ganske fast i avføringen så jeg har ikke opplevd at hun får bæsj utenfor bleien enda.

Så JA, jeg anbefaler de:) Ligger i underkant av 50 kr i pris tror jeg. Har ikke kjøpt bleier siden før jul(hamstret i bleiekrigen) så helt eksakt vet jeg ikke. Har iallefall til julen som kommer, og heldigvis MASSE up&go:)

Skrevet

Vi bruker ikke up&go bleiene av den enkle grunn at vi slipper å ta av strømpebukse, sokker og bukse flere ganger om dagen :P Er enklere å ha på en tape bleie enn den sprellingen som blir når han må sitte i ro i fanget for å få på klærne igjenn :)

Funker absolutt best med tape-bleier :)

Snart 10 mnd btw :)

Skrevet

vi har akkurat begynt med noen up&go bleier, de virker skikkelig myke og gode å ha på seg. Så nå skal vi bare bruke opp 3'er bleiene før vi begynner å bruke up&go hele tiden :) tenker ikke så mye på pris, det er viktigere at mini har gode komfortable bleier når han har det på konstant :)

Skrevet

Jeg foretrekker faktisk teipbleier uansett alder på barnet, og bruker bare up&go som ekstrableier hos besteforeldrene (fordi vi kjøpte feil en gang!). Lilleloppa mi er heller ikke noe glad i å ligge på rygg lenger, og kjemper imot, men det er likevel enklere å bytte vanlig bleie på henne, istedet for å måtte ta av og på strømpebukse/ bukse for å få på ny trusebleie. Det er ikke uten grunn at de fleste barnehager sier nei takk til up&go, og krever at foreldrene har med vanlige bleier istedet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...