Gå til innhold

Er det kynnere eller modningsrier jeg har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste hatt mange smertefulle kynnere.. De kommer innimellom regelmessige med mellom 2 -5 minutters mellomrom og har vart i opptil tre-fire timer, før det gir seg. Magen blir helt hard, og det knyter seg skikkelig sånn rundt skambenet og bak i korsryggen, men mest foran ved skambenet. Har vært til undersøkelse og innleggelse på sykehus, for jeg trodde vannet var gått, men det mente ikke sykehuset. Det er etter denne episoden kynnerne er blitt så vonde,,,

Kan dette være det man kaller modningsrier? Hvor lenge vil dette sannsynligvis vare før kroppen skjønner at den bør gå i fødsel?? Begynner å bli rimelig sliten av å puste meg gjennom dette her hvis det ikke er til noen nytte altså... Grr... Er forresten 39 +4 i dag..

Takker på forhånd for svar og erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ikke være kynnere når de er regelmessige - utenom det er det jo vanskelig å si. Livmoren din trener seg uansett opp til fødsel, håper noe skjer snart da! :)

Skrevet

Okej.. Så kynnere er ikke regelmessige? da vet jeg i alle fall at det ikke er det jeg har da ;) Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...